Η Lancia Ypsilon επιστρέφει και είναι αγνώριστη!

Lancia Ypsilon

Η ιστορική ιταλική φίρμα πρόκειται πολύ σύντομα να επιστρέψει στη ζωή, αξιοποιώντας -μεταξύ άλλων- την ισχυρή παρουσία της στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης ώστε να επιτύχει ένα διθυραμβικό comeback.

Έτοιμη για γράψει την ιστορία ξανά από την αρχή είναι η Lancia, η οποία όχι μόνο περιλαμβάνεται στα αναθεωρημένα πλάνα του ομίλου Stellantis, αλλά πρόκειται να αποτελέσει μαζί με την DS Automobiles και την Alfa Romeo, την αιχμή του premium δόρατος για την γαλλο-ιταλική συμμαχία.

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, κύριο μέλημα των ανθρώπων του ομίλου Stellantis είναι να αξιοποιήσουν την κληρονομιά του Fiat Group και ειδικότερα εκείνων των αυτοκινητοβιομηχανιών που έσβησαν στα χέρια του υπερεκτιμημένου Sergio Marchionne.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Lancia ήταν εκείνη που μέτρησε τις μεγαλύτερες απώλειες από τους... μαεστρικούς χειρισμούς του Ιταλού μάνατζερ, βλέποντας αρχικώς την γκάμα της να συρρικνώνεται και στη συνέχεια να πέφτει σε λήθαργο τον οποίο πλέον καλείται να ξεπεράσει.

Σε αυτήν την προσπάθεια κομβικός θα είναι ο ρόλος της Ypsilon, αποτελώντας το πιο προσιτό μοντέλο στην γκάμα της ιταλικής φίρμας και το μοναδικό που μπορεί να συνδέσει το παρελθόν με το παρόν της Lancia.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε κάθε περίπτωση, δεν χρειάζεται και μεγάλη φαντασία ώστε να συμπεράνει κανείς ότι η νέα Lancia Ypsilon θα αξιοποιήσει το τεχνολογικό οπλοστάσιο του ομίλου και ειδικότερα την πλατφόρμα αλλά και τα μηχανικά μέρη τα οποία έχουμε ήδη γνωρίσει στο άκρως επιτυχημένο Peugeot 208.

Ο λόγος για την πλατφόρμα η οποία έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία EMP1, τους πολυβραβευμένους κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου, καθώς και το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης το οποίο αναμένεται να βελτιωθεί περαιτέρω.

Υπό αυτές τις προϋποθέσεις και με δεδομένο τη σχεδιαστική ιδιαιτερότητα και την εξοπλιστική γενναιοδωρία μιας αυθεντικής Lancia, η επόμενη γενιά της Ypsilon πρόκειται να επιστρέψει στη θέση που της αξίζει.

Μάλιστα οι πιο αισιόδοξοι έχουν ήδη αρχίσει να οραματίζονται και την εξέλιξη μιας έκδοσης που θα φέρει τα διακριτικά HF και θα χαρακτηρίζεται από έναν σαφέστατα οδηγοκεντρικό προσανατολισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε ότι ο όμιλος Stellantis έχει ήδη επιβεβαιώσει και την επιστροφή της Lancia Delta στη γραμμή παραγωγής, η οποία εκπροσωπήσει την ιταλική φίρμα στην πολύπαθη κατηγορία των μικρομεσαίων hatchbacks.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ