Η Leapmotor φέρνει στην Ευρώπη και plug-in υβριδικά –Θα έχουν ηλεκτρική αυτονομία ρεκόρ

Leapmotor

Η κινεζική μάρκα, με την υποστήριξη της Stellantis, διευρύνει την γκάμα της με Plug-in υβριδικά SUV που υπόσχονται ηλεκτρική εμβέλεια έως και 200 χιλιόμετρα!

Η Leapmotor, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που εισάγεται στην Ευρώπη από την Stellantis, ετοιμάζεται να φέρει στην αγορά όχι μόνο ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και Plug-in υβριδικά. Η είδηση επιβεβαιώθηκε από την ίδια την Stellantis κατά την παρουσίαση των ηλεκτρικών Leapmotor T03 και C10, που σηματοδοτούν το ντεμπούτο της μάρκας στην Γηραιά Ήπειρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, τα πρώτα Plug-in υβριδικά Leapmotor αναμένονται στην Ευρώπη το 2025 και 2026. Πρόκειται για SUV μοντέλα που υπόσχονται αυξημένη ηλεκτρική εμβέλεια χάρη στην τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας, η οποία συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια.

Leapmotor C10 REEV (2025)

Το πρώτο υβριδικό Leapmotor που θα δούμε στους ευρωπαϊκούς δρόμους το 2025 είναι το C10 REEV. Βασισμένο στο ήδη διαθέσιμο ηλεκτρικό C10, διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις (μήκος 4,73 μ., πλάτος 1,90 μ., ύψος 1,68 μ.) και τον ηλεκτροκινητήρα 231 ίππων που κινεί τους πίσω τροχούς.

Η βασική διαφορά έγκειται στην ύπαρξη ενός βενζινοκινητήρα που λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία μικρότερης χωρητικότητας σε σχέση με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και αυξάνοντας έτσι την αυτονομία. Σύμφωνα με τον “αισιόδοξο” κινεζικό κύκλο CLTC, η ηλεκτρική εμβέλεια του C10 REEV αγγίζει τα 210 χιλιόμετρα, υπερδιπλάσια από τον μέσο όρο των Plug-in υβριδικών που κυκλοφορούν σήμερα στην Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Κίνα, η τιμή του C10 REEV ξεκινά περίπου από τα 17.300 ευρώ, ενώ επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 170 χ.α.ω.

Leapmotor B10 REEV (2026)

Στα τέλη του 2025, η Stellantis θα λανσάρει στην Ευρώπη το Leapmotor B10, ένα compact SUV (C-SUV) που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Από το 2026, το B10 θα διατίθεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση με τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας.

Προς το παρόν, οι πληροφορίες για το B10 είναι περιορισμένες. Από τις πρώτες εικόνες teaser, φαίνεται ότι θα υιοθετεί μοντέρνες γραμμές με κυκλικά φώτα εμπρός, λεπτά φώτα ημέρας, κρυφές λαβές και πίσω παρμπρίζ με μικρή κλίση. Το μήκος του αναμένεται να κυμαίνεται γύρω στα 4,5 μέτρα, παρόμοιο με ένα Volkswagen Tiguan.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το υβριδικό σύστημα του B10 REEV θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με 1.5 τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, ενώ η ισχύς του και η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.

Leapmotor C16 (2026)

Στα τέλη του 2026 αναμένεται και η άφιξη ενός μεγάλου SUV (D-SUV), πιθανότατα της ευρωπαϊκής εκδοχής του Leapmotor C16.

Το C16, με μήκος 4,91 μ., πλάτος 1,90 μ. και ύψος 1,77 μ., έχει διαστάσεις αντίστοιχες με μια BMW X5 ή Mercedes GLE, και προσφέρει 6 θέσεις σε τρεις σειρές καθισμάτων. Η εμφάνισή του, με κυρίαρχο στοιχείο τις καμπύλες επιφάνειες, θυμίζει το C10, αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα.

Το C16 μοιράζεται το ίδιο κινητήριο σύνολο με το C10, με 231 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία 200 χιλιομέτρων, ενώ στην Κίνα, η τιμή του ανέρχεται σε 19.800 ευρώ. Οι επιδόσεις του δεν βάζουν φωτιά στο δρόμο, όμως είναι ικανοποιητικές για τη φύση του, με το μοντέλο να χρειάζεται 8,5 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα πρώτα 100 χ.α.ω από στάση και η τελική του ορίζεται στα 170 χ.α.ω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την υποστήριξη της Stellantis, η Leapmotor εισέρχεται δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας προσιτά ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά μοντέλα με εκτεταμένη αυτονομία. Ο χρόνος θα δείξει πώς θα υποδεχτεί το ευρωπαϊκό κοινό τα νέα αυτά μοντέλα.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ