Λίγες μέρες μετά την αποκάλυψη της αμιγώς ηλεκτρικής της παραλλαγής στην Καλιφόρνια, έγινε γνωστό ότι η θερμική έκδοση της Maserati GranTurismo θα εγκαταλείψει τους V8 και θα αποκτήσει τον Nettuno V6 της MC20.
Η νέα GranTurismo αποκαλύφθηκε χωρίς καμουφλάζ, πια, στη Monterey Car Week στην ηλεκτρική της εκδοχή - και τώρα η ιταλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα και νέες, επίσημες φωτογραφίες του νέου coupe της, που διαθέτουν μεγάλα αυτοκόλλητα με την τρίαινα -το έμβλημα της εταιρείας- και παραπομπές στην 75η επέτειο της παρουσίασης του πρώτου GT της Maserati, της Α6 1500 του 1947.
Όμως, παρά το ηλεκτρικό της μέλλον, η GranTurismo θα συνεχίσει να διατίθεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μόνο που, πλέον, στην εποχή των όλο και αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων, δεν θα έχει πλέον τον γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 αλλά τον twin-turbo Nettuno V6 της ιταλικής εταιρείας.
BUY NOW
Παρότι η υπερτροφοδότηση δεν πρόκειται να προκαλέσει συμβιβασμούς στην απόδοση, η εγκατάλειψη του V8 είναι ένα σημαντικό σταυροδρόμι για τη Maserati, που είχε συνδέσει τα αυτοκίνητά της με τον κινητήρα αυτόν. Αυτό, βεβαίως, καθόλου δεν επηρέασε τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του supercar MC20.
Στη Maserati GranTurismo, όπως και στην ανοιχτή της έκδοση GranCabrio, ο Nettuno V6 ενδεχομένως -απρόσμενα- να ρυθμιστεί λίγο ψηλότερα από τους 630 ίππους που αποδίδει στην MC20. Ο κινητήρας μπορεί να φτάσει τους 740 hp, όπως έχουμε δει στο Project 24. Ωστόσο, άλλοι υποστηρίζουν ότι δεν είναι δυνατόν η GranTurismo να είναι ισχυρότερη της MC20, και ότι η ισχύς της πρώτης θα κυμανθεί περίπου στους 600 hp.
Είναι μια στρατηγική επιλογή της ιταλικής εταιρείας που επηρεάζεται και από το γεγονός ότι η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του αυτοκινήτου, η GranTurismo Folgore, με τους συνολικά τρεις ηλεκτροκινητήρες της θα αγγίζει τους 1.200 ίππους και θα σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα.