Η Mazda ακόμα πιο κοντά στο όνειρο του Wankel

mazda rx-7

Όχι ένα, όχι δύο, όχι τρία, αλλά έξι διαφορετικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκαν την ίδια μέρα στην Ιαπωνία, με λεπτομέρειες για σχέδια ενός νέου περιστροφικού κινητήρα με δύο ρότορες.

Αυτό σημαίνει πολύ απλά πως η ιαπωνική εταιρεία εξακολουθεί και επιμένει διακαώς, ο απόγονος του θρυλικού RX-7, αλλά και του RX-8 να χρησιμοποιεί κινητήρα Wankel, που είναι σαφώς αναπόσπαστο στοιχείο της κληρονομιάς της. Δεν εγκατέλειψε ποτέ την ιδέα αυτή, θέλοντας να συνεχίσει την ιστορική πορεία των μοντέλων της.

mazda rx-7 b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τρεις από τις πατέντες αφορούν τον σχεδιασμό των ίδιων των ρότορων, ώστε να ρυθμίζεται κατάλληλα η πίεση του μείγματος αέρα-καυσίμου. Οι υπόλοιπες τρεις εστιάζουν περισσότερο στη δομή εισαγωγής του αέρα (πολλαπλή εισαγωγής, βαλβίδα EGR) του κινητήρα.

Σκοπός των κατασκευαστών είναι να αντιμετωπιστεί η υψηλή κατανάλωση καυσίμου του παρελθόντος, αλλά και τα υψηλά επίπεδα στις εκπομπές ρύπων. Το μέγεθος και το σχήμα του θαλάμου καύσης, ο ψεκασμός καυσίμου, η ανάφλεξη και η θερμοκρασία, παίζουν καθοριστικό ρόλο για την αποδοτική λειτουργία.

mazda rx-7 c

Η Mazda έχει καταθέσει δεκάδες διπλώματα ευρεσιτεχνίας για την εξέλιξη περιστροφικών κινητήρων κατά καιρούς. Από διαγράμματα πλαισίου που περιγράφουν με λεπτομέρειες σπορ αυτοκίνητα με τρεις ρότορες, μέχρι διάφορες βελτιώσεις για το ίδιο το μοτέρ.

Ευχής έργον των υπευθύνων της εταιρείας λοιπόν, είναι η επίτευξη των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων και η οικονομία καυσίμου, ώστε το ολοκαίνουργιο μοντέλο που θα δημιουργηθεί να έχει πετυχημένη εμπορική πορεία σε όλες τις αγορές του κόσμου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ