Πολλές εταιρείες έχουν προβεί στην αλλαγή των σημάτων τους. Όμως στην πλειονότητά τους δημιουργούν λογότυπα χωρίς ιδιαίτερο χαρακτήρα και προσωπικότητα, όπως γινόταν τα παλαιότερα χρόνια.
Τελευταία που πιθανώς το ανανεώνει, ώστε να ταιριάζει καλύτερα στη σύγχρονη εποχή είναι η Mazda. Ευτυχώς για την ιαπωνική εταιρεία, τα νέα είναι πως δεν διαφέρει και τόσο πολύ, σε σχέση με το υπάρχον, αφού διατηρεί το ίδιο σχήμα και σχέδιο που χρησιμοποιείται από το 1997, με το κάτω μέρος ενός «Μ» στο κέντρο ενός κυκλικού περιβλήματος.
Απλά δείχνει απλούστερο και ενδεχομένως πιο μοντέρνο. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε εάν θα τοποθετηθεί στα νέα μοντέλα της Mazda, αλλά θεωρείται πολύ πιθανό. Ίσως να το δούμε μόνο πάνω σε εκείνα τα αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν σε συνεργασία με την κοινοπραξία της μάρκας στην Κίνα ή να το έχουν τα EVs της.
BUY NOW
Υπενθυμίζουμε πως στην ίδια κίνηση έχει προχωρήσει στο παρελθόν η BMW, η Audi, η Buick, η Cadillac και αρκετοί άλλοι. Όπως διακρίνεται και στις φωτογραφίες, το νέο και απλοποιημένο λογότυπο και μάλιστα σε φωτιζόμενη μορφή, έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο πρωτότυπο SUV Arata, το οποίο είχε παρουσιαστεί στην έκθεση Auto China 2024 στο Πεκίνο. Όπως και να ΄χει, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε αν η νέα εμφάνιση του σήματος έρθει και στην Ευρώπη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ