Έχοντας κάνει εντυπωσιακή εμφάνιση στο Japan Mobility Show, τον περασμένο Οκτώβριο, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο Iconic SP, ο πρόεδρος της Mazda προέβη πρόσφατα σε μια σημαντική ανακοίνωση.
Ο Katsuhiro Mogo δήλωσε στα πλαίσια του σαλονιού αυτοκινήτου του Tokyo πως πρόκειται να ξεκινήσει άμεσα την εξέλιξη του περιστροφικού κινητήρα. Σύμφωνα με το περιοδικό Japanese Nostalgic Car, η εταιρεία του προχωρά στην στελέχωση της ομάδας, η οποία και θα τον αναπτύξει.
«Το όνειρο έρχεται πιο κοντά στην πραγματικότητα», ήταν τα λόγια του. Και μάλιστα αποκάλυψε πως οι συγκεκριμένοι μηχανικοί για το project του Wankel, θα είναι 30 στον αριθμό. Υπενθυμίζουμε πως ένα από τα πιο εμβληματικά οχήματα του παρελθόντος, το οποίο χρησιμοποιούσε τέτοιο μοτέρ ήταν το RX-7 του 1978, αν και δεν ήταν το πρώτο.
BUY NOW
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια και αυτή τη φορά, τα σχέδια αφορούν έναν περιστροφικό κινητήρα που θα βρίσκεται στο σήμερα ή μάλλον στο αύριο. Αν και οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν στραφεί στην ηλεκτροκίνηση, για τους γνωστούς λόγους της μείωσης των εκπομπών ρύπων στην ατμόσφαιρα, μην σαν κάνει εντύπωση αν η Mazda μας εκπλήξει ευχάριστα.
Πώς; Με την κατασκευή ενός Wankel, ο οποίος θα συνδυάζεται με το υδρογόνο, που είναι πέρα για πέρα πράσινο καύσιμο. Να μια ωραία ιδέα. Αρκεί να έχουν αυξηθεί και τα ανάλογα πρατήρια που θα το διαθέτουν στους πελάτες, διότι αυτήν την στιγμή δεν θα μπορούσε να υποστηριχθεί ολοκληρωτικά ένα τέτοιο εγχείρημα. Δεν θα ήταν πιο ενδιαφέρον ένα σπορ coupe με υδρογόνο, από ότι ένα ακόμη ηλεκτρικό μοντέλο στην αγορά;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ