Citroen e-C3

Η Mazda θα φτιάξει τις δικές της μπαταρίες

Mazda MX 30

Η Mazda κατασκευάζει νέα μονάδα στην πόλη Iwakuni της Ιαπωνίας με σκοπό να παράγει μπαταρίες 10 GWh σε ετήσια βάση, μπαίνοντας έτσι ακόμα πιο ενεργά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Οι νέες εγκαταστάσεις θα επικεντρωθούν αποκλειστικά στην κατασκευή μπαταριών για τα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο, θα βρίσκεται στην επαρχία Yamaguchi και ο κύριος προμηθευτής της, θα είναι η Panasonic Energy.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι κυλινδρικές μπαταρίες θα χρησιμοποιηθούν σε ένα νέο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο θα βασίζεται πάνω σε μια αρχιτεκτονική, ειδικά για EV. Ενημέρωση για την ημερομηνία αποκάλυψης του εν λόγω αυτοκινήτου, δεν υπάρχει προς το παρόν, αλλά ούτε και ανακοίνωση για τις τεχνικές του προδιαγραφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο ο CEO της φίρμας, Masahiro Moro, δήλωσε προ καιρού πως οι εργασίες της νέας πλατφόρμας που ετοιμάζεται, θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2027. Η Mazda υπόσχεται ότι θα αποτελέσει το θεμέλιο για προηγμένη σχεδίαση, άνεση υψηλοτάτου επιπέδου και οδηγική ευχαρίστηση.



Mazda EZ 6

Να υπενθυμίσουμε πως η πρώτη προσπάθεια της εταιρείας για ένα ηλεκτρικό όχημα, κυκλοφορεί ήδη ανάμεσά μας. Πρόκειται για το MX-30, ένα μοντέλο που βασίστηκε σε μια τροποποιημένη έκδοση του πλατφόρμας SkyActiv, που είχε σχεδιαστεί αρχικά για αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πρόσφατα λανσαρίστηκε στην Κίνα και το EZ-6, ένα μεσαίο sedan που μοιράζεται τα μηχανικά μέρη του Changan Deepal/Shenlan SL03. Το ίδιο πάτωμα αναμένεται να χρησιμοποιήσει και η έκδοση παραγωγής του Mazda Arata EV Concept που αναμένεται το 2025, ως το ξαδελφάκι του SUV Deepal SL07.

Πάντως πέρα των μπαταριών που θα φτιάχνει σε συνεργασία με την Panasonic, η Mazda εξελίσσει και δικές της τεχνολογίες για ιόντων λιθίου υψηλής πυκνότητας, ώστε να τοποθετηθούν σε PHEV και EV έως το 2030. Την ίδια στιγμή… ερευνάται και η περίπτωση μπαταριών στερεάς κατάστασης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ