Η μεγάλη επιτυχία των LPG μοντέλων της Dacia -Τι θα μας φέρει στο μέλλον

Dacia Duster

H Dacia είναι ένα brand που έχει κάνει το δόγμα «value for money» επιστήμη και με τη νέα της κίνηση, ίσως δώσει στην ηλεκτροκίνηση την ώθηση που της λείπει.

Καθώς τα πλάνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επέκταση χρήσης του ρεύματος δεν έχουν την ανταπόκριση που αναμενόταν από το αγοραστικό κοινό, οι αυτοκινητοβιομηχανίες «ψάχνονται» και τα μέχρι πρότινος άκαμπτα πλάνα τους, πλέον διαμορφώνονται σαν πηλός.

Κι αυτό που ετοιμάζει η Dacia, μπορεί να δείξει το δρόμο. Μία νέα εποχή σε αυτό που ξέραμε ως «κινητήρα διπλού καυσίμου», όπου η χρήση CNG (Compressed Natural Gas=Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο) ή LPG (Liquified Petroleum Gas=Υγραέριο) έδινε εντυπωσιακή επιπλέον αυτονομία με σημαντικά μειωμένο κόστος. Η δεύτερη λύση, που την βλέπαμε τα τελευταία χρόνια να αξιοποιείται σε μοντέλα της Dacia, παραμένει, κόντρα στα προγνωστικά, και «παντρεύεται» με την ηλεκτροκίνηση!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφήνοντας στην άκρη τις diesel επιλογές, η Ρουμανική μάρκα γεφυρώνει την απόσταση ανάμεσα στα βενζινοκίνητα και τα ηλεκτρικά μοντέλα της και το κάνει με τις απαραίτητες τροποποιήσεις στον 3κύλινδρο 1200άρη TCe κινητήρα του Renault Group.

Βαφτισμένος πλέον ως ECO-G, θα συνδυάζεται με με ήπια υβριδική τεχνολογία 12 και 48 volt (MHEV), προσφέροντας εύρος ισχύος που θα κυμαίνεται από 120 έως τα 150 άλογα. Σε συνεργασία με μηχανικό κιβώτιο αλλά και αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη, με τετρακίνηση αλλά και κίνηση στον εμπρός άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η επιλογή κινητήρων που αναμένεται να διαφοροποιήσει σημαντικά τους κανόνες του παιχνιδιού, αποτελώντας μία ακόμα κίνηση-ματ από τη Dacia, θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη του 2025. Όσο για το μοντέλο που θα υιοθετήσει πρώτο αυτές τις εκδόσεις, αναμένεται να είναι το νέο Duster, προτού επεκταθούν σε όλη τη γκάμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ