Η μειωμένη ζήτηση μειώνει και την παραγωγή της Tesla

Tesla Model 3

Το πρώτο μισό του 2024 δεν ήταν το καλύτερο δυνατό, ούτε για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, ούτε για την Tesla γενικότερα.

Η ζήτηση για τα οχήματα της συγκεκριμένης τεχνολογίας παρουσιάζει μείωση στη Γηραιά Ήπειρο, ενώ η εταιρεία του Elon Musk έχει εκτός αυτού, να αντιμετωπίσει και διάφορα άρα θέματα, όπως την εμπρηστική επίθεση τον περασμένο Μάρτιο αλλά και την κόντρα με περιβαλλοντικές οργανώσεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια αυτό που μάλλον τον απασχολεί περισσότερο είναι το πρώτο και το γεγονός πως συνεπάγεται μείωση και της παραγωγής της Tesla στη Γερμανία. Συγκεκριμένα, θα πατήσει φρένο στο ρυθμό παραγωγής του Model Y στο εργοστάσιο του Γκρούενχαϊντε, λίγο έξω από το Βερολίνο.

Σύμφωνα με το Automotive News Europe, η Tesla θα σταματήσει την παραγωγή στις 7, 14, 17, 27 και 28 Ιουνίου!

Το εν λόγω μοντέλο σημειώνει διψήφιου ποσοστού μείωση στις παγκόσμιες πωλήσεις του (17% το πρώτο τετράμηνο του έτους) και ανάμεσα στις συνέπειες αυτού, πιθανολογείται πως είναι και η αποδέσμευση 400 εργαζομένων στο γερμανικό εργοστάσιο.

Παρότι όλα αυτά έχουν φέρει και μείωση στην αξία των μετοχών της Tesla, αυτή εξακολουθεί να έχει κεφαλαιοποίηση 560 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συγκριτικά αναφέρουμε πως η Toyota έχει κεφαλαιοποίηση 333 δις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι γίνεται όμως με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη; Η μείωση στη ζήτηση είναι δεδομένη, η περικοπή των κρατικών ενισχύσεων σε κάποιες χώρες, έχει παίξει επίσης το ρόλο της σε αυτό. Όμως σύμφωνα με την Tesla, αυτή η ρότα θα αλλάξει.

Η εταιρεία του Musk ποντάρει πολλά στο λανσάρισμα προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων, πράγμα που πριν από λίγα χρόνια φάνταζε εντελώς ασύμφορο. Όμως πριν από μερικά χρόνια, ο δαιμόνιος Αμερικανός δεν υπολόγιζε την «απειλή» των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Και πλέον, αυτές είναι ο μεγάλος αντίπαλός του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ