Η Mercedes ετοιμάζει τις νέες C-Class και GLC

Mercedes-Benz C-Class 1

Μπορεί μέχρι τώρα τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes να ήταν υπό την ομπρέλα EQ όμως αυτό αναμένεται να αλλάξει προσεχώς.

Η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της έως το 2026 κι αυτό θα γίνει χάρη στη νέα πλατφόρμα MB.EA. Αυτή αναμένεται να αποτελέσει τη βάση για την ηλεκτρική έκδοση της C-Class καθώς και τη GLC, που αποτελεί έως τώρα το μεγάλο όπλο της Mercedes στην αγορά plug-in υβριδικών στην Ευρώπη.

Το αρχικό πλάνο της Mercedes-Benz ήταν αυτή να αντικαταστήσει την EVA2, την ηλεκτρική πλατφόρμα στην οποία βασίζεται η τρέχουσα ηλεκτρική ναυαρχίδα της μάρκας, η EQS, καθώς η EQS SUV. Όμως όπως όλα δείχνουν, οι δύο ηλεκτρικές πλατφόρμες θα συνυπάρχουν – τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τα παραπάνω σενάρια, μέχρι το 2026 που αναμένεται το λανσάρισμά τους στην αγορά, το να ενταχθούν οι ηλεκτρικές C-Class και GLC στην «οικογένεια» EQ δεν μπορεί να αποκλειστεί. Διανύουμε άλλωστε περίοδο ζυμώσεων, καθώς η Mercedes καλείται να απαντήσει στη νέα, εποχή Neue Klasse της «αιώνιας αντιπάλου» BMW, που μάλιστα ξεκινά νωρίτερα – το 2025!

Και ταυτόχρονα, κόντρα στις εκτιμήσεις που είχαν γίνει πριν μερικά χρόνια, σημειώνεται σημαντική μείωση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων. Ειδικά για τη Mercedes, οι πωλήσεις EV μειώθηκαν κατά 25% στο δεύτερο τρίμηνο του 2024. Συγκεκριμένα στις 45.843 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί στο 9,2% του συνολικού μεριδίου της έναντι 12% της ίδιας περιόδου του 2023.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά την πίστη στο πλάνο απόλυτου εξηλεκτρισμού μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα λόγια του CEO της μάρκας, Ola Kallenius, μαρτυρούν πως οι plug-in λύσεις όπως αυτή της GLC (που βοήθησε στην άνοδο του μεριδίου αυτής της τεχνολογίας στις συνολικές πωλήσεις του brand κατά 27%), μάλλον θα μείνουν «ζωντανές» περισσότερο απ’ όσο περιμέναμε.

«Είναι σχεδόν αδύνατο να προβλεφθεί η ταχύτητα του μετασχηματισμού, ο χρόνος που θα χρειαστεί. Είμαστε μια από τις λίγες εταιρείες που είναι σε θέση να παίξουν το χαρτί ευελιξίας μπαίνοντας στη δεκαετία του ‘30», δήλωσε χαρακτηριστικά ο 55χρονος.

Εκτός από τις προαναφερθείσες πλατφόρμες, η Mercedes εξελίσσει και μία πλατφόρμα για μελλοντικά οχήματα επιδόσεων, την AMG.EA.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ