Η ανανεωμένη Mercedes G-Class του 2024 θα υιοθετήσει πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία της επερχόμενης αμιγώς ηλεκτρικής αδερφής της, EQG, με σκοπό να έχει μειωμένη κατανάλωση μέσω της αεροδυναμικής.
Τα δύο νέα μοντέλα, η εκτενώς φρεσκαρισμένη G-Class και η ολοκαίνουρια EQG, θα είναι οι προτάσεις της εταιρείας της Στουτγάρδης στα σκληροτράχηλα 4x4 με θερμική και αμιγώς ηλεκτρική μονάδα ισχύος αντίστοιχα. Και τα δύο θα κάνουν την πρεμιέρα τους μέσα στο 2024.
Η ανανέωση της G-Class υιοθετεί πολλές από τις σχεδιαστικές καινοτομίες της EQG, που αποσκοπούν στη βελτίωση της αεροδυναμικής και στη μείωση της αντίστασης στον αέρα του ενός ογκώδους, τετραγωνισμένου αμαξώματος - με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
BUY NOW
«Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η αεροδυναμική είναι μια μεγάλη πρόκληση» είπε ο Δρ. Emerich Schiller, επικεφαλής του τομέα της G-Class της Mercedes, στο αγγλικό περιοδικό Autocar. «Ο πρώτος μας στόχος με την EQG ήταν να κρατήσουμε αναλλοίωτο το σχεδιασμό του αυτοκινήτου, αλλά να βελτιώσουμε την αεροδυναμική όσο το δυνατόν περισσότερο.
»Μπαίνοντας στις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου αλλάξαμε πολλά. Οι περισσότεροι πελάτες δεν θα το παρατηρήσουν, ακόμα κι αν στέκονται εμπρός από το αυτοκίνητο, αλλά οι αλλαγές σε ορισμένες περιπτώσεις προσέφεραν αληθινά μεγάλες βελτιώσεις στην αεροδυναμική.
»Βελτιώσαμε την αεροδυναμική χωρίς να αλλάξουμε το σχήμα, και όσα μάθαμε από την ηλεκτρική παραλλαγή θα τα μεταφέρουμε και στο αυτοκίνητο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι, όταν έρθει το facelift [της G-Class] του χρόνου, θα έχει επίσης τις περισσότερες από αυτές τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, με εκπληκτική συνεισφορά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου», πρόσθεσε ο Schiller.
Και κατέληξε: «Θα είναι σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο. Και συνοδεύεται από την εξής φιλοσοφία μας: δεν είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι μία G-Class και μπορείτε να την αποκτήσετε είτε με κινητήρα βενζίνης, είτε diesel, είτε ηλεκτροκινητήρα».