Η Bentley αφήνει τον W12 για ένα υβριδικό V8 twin-turbo στη νέα Flying Spur

Bentley Flying Spur teaser

Η εταιρεία του Crewe ανοίγει το νέο, υβριδικό κεφάλαιο του sedan Flying Spur με την εισαγωγή του νέου υβριδικού συστήματος Ultra Performance, που αποδίδει 782 PS και 1000 Nm ροπής.

Το προηγμένο αυτό υβριδικό σύστημα της Bentley έχει στον πυρήνα του τον twin-turbo V8 κινητήρα 4.0 λίτρων, τον οποίο συνδυάζει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι, στην κοινή λειτουργία των δύο μοτέρ, οι εκπομπές CO2 να περιορίζονται κάτω από 40 g/km, καθώς η ενέργεια της μπαταρίας είναι αρκετή για περίπου 80 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.

H τρέχουσα γενιά της Bentley Flying Spur (2019)
H τρέχουσα γενιά της Bentley Flying Spur (2019)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα Flying Spur, που αντικαθιστά τη γενιά του παρουσιάστηκε το 2019, υιοθετεί το υβριδικό σύστημα Ultra Performance αμέσως μετά την τοποθέτηση του τελευταίου στην Continental GT Speed. Με αυτό, θα γίνει το πιο ισχυρό, δυναμικό και αποδοτικό τετράθυρο Grand Tourer στην υπεραιωνόβια ιστορία της βρετανικής φίρμας.

Με την ενέργεια του ηλεκτρικού της συστήματος και τον θερμικό της V8, η νέα Flying Spur θα έχει κατά συνέπεια αυτονομία που θα προσεγγίζει τα 850 χιλιόμετρα - εκ των οποίων τα 80 θα είναι αθόρυβα και χωρίς εκπομπές ρύπων, κατά την ήπια και ήσυχη κίνηση στην πόλη.

Από την πρώιμη υπερπλήρωση των καυσαερίων τη δεκαετία του 1920 μέχρι το πέρασμα στην εποχή των υπερσυμπιεστών τη δεκαετία του 1980, η Bentley τώρα κάνει το επόμενο βήμα - προχωρόντας στην «ηλεκτροφόρτιση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σύστημα Ultra Performance, έτσι, δημιουργεί το πιο προηγμένο και ισχυρό σύστημα κίνησης στην ιστορία της Bentley, καθώς αποδίδει σχεδόν 150 ίππους περισσότερους σε σχέση με τον κινητήρα W12 της τρέχουσας Flying Spur Speed, μαζί με επιπλέον 100 Nm ροπής.

Με τη συνδυασμένη λειτουργία του κινητήρα V8 και της ηλεκτρικής ισχύος, οι μηχανικοί της Bentley κατάφεραν να βελτιώσουν την ισχύ και τη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών. Συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό μοτέρ παρέχει επιτάχυνση από χαμηλά και σε όλο το μεσαίο φάσμα του στροφόμετρου, ενώ ο κινητήρας V8 ενισχύει την απόδοση σε υψηλότερες ταχύτητες.

Παράλληλα, δεδομένου ότι αυτό είναι ένα γνήσιο Grand Tourer οδηγικών συγκινήσεων, η Bentley έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση και στον ήχο της εξάτμισης, χωρίς να βασίζεται στην τεχνητή ηλεκτρονική ενίσχυσή της που είναι τόσο διαδεδομένη στις μέρες αυτές του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ