Τα οχήματα του πιλοτικού στόλου της BMW iX5 Hydrogen ολοκλήρωσαν ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών σε υψηλές θερμοκρασίες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για πρώτη φορά.
Το σύστημα κίνησης κυψέλων καυσίμου του αυτοκινήτου απέδωσε εντυπωσιακά σε θερμοκρασίες που έφτασαν τους 45°C, σε άμμο και σκόνη, καθώς και σε μεταβαλλόμενες κλίσεις και σημαντικές διακυμάνσεις της υγρασίας. Το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κυψελών καυσίμου, οι δύο δεξαμενές υδρογόνου, ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία ισχύος συνεργάστηκαν με την κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος επιδεικνύοντας εξαιρετική απόδοση και ετοιμότητα.
Η ομάδα εξέλιξης με έδρα το Μόναχο εξέτασε τόσο τη λειτουργικότητα όλων των ηλεκτρικών συστημάτων υπό ακραίες συνθήκες όσο και την παροχή της ψυκτικής ισχύος για να καταστεί δυνατή η πλήρης απόδοση του οχήματος. Τα οχήματα κατάφεραν να αναπτύξουν τη δυναμική συμπεριφορά για την οποία φημίζεται η BMW.
BUY NOW
Η BMW iX 5 Hydrogen ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο
Το BMW Group χρησιμοποιεί τον πιλοτικό στόλο για να παρέχει υποστήριξη σε περιφερειακό επίπεδο για την ανάπτυξη μιας υποδομής ανεφοδιασμού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί υιοθετώντας τεχνολογία ανεφοδιασμού υπό πίεση 700 bar σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων - από επιβατικά αυτοκίνητα και μικρά van μέχρι λεωφορεία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Οι συνέργειες μεταξύ των διαφόρων τομέων εφαρμογής προσφέρουν επίσης σημαντικό πεδίο για τη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου προμηθευτών στην τεχνολογία υδρογόνου και τη μείωση του κόστους.
Η BMW iX5 Hydrogen συνδυάζει την ικανότητα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων και τις σύντομες στάσεις ανεφοδιασμού με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Εφόσον υπάρχει το σχετικό πλαίσιο, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει έναν ακόμη πυλώνα στο μελλοντικό χαρτοφυλάκιο συστημάτων κίνησης του BMW Group.
Η BMW iX5 Hydrogen διαθέτει ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που παράγει ισχύ 170 ίππων και μια εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς (ο ηλεκτροκινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά ισχύος είναι συγκεντρωμένα σε ένα συμπαγές περίβλημα). Η ισχύς του συνολικού συστήματος κίνησης βρίσκεται στα 401 άλογα.
Το υδρογόνο που απαιτείται για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές υπό πίεση 700 bar, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Μαζί, αυτές οι δεξαμενές μπορούν να χωρέσουν περίπου έξι κιλά υδρογόνου, προσφέροντας στην BMW iX5 Hydrogen αυτονομία 504 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP.