Η νέα Corvette ZR1 άγγιξε και επίσημα τα 375 χλμ./ώρα

Chevrolet Corvette ZR1

Με το ρεκόρ τελικής ταχύτητας που πέτυχε στην πίστα του Papenburg της Γερμανίας, η Chevy Corvette ZR1 έγινε πλέον το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της αμερικανικής General Motors.

Η Chevrolet Corvette ZR1 είναι ο ορισμός του αμερικανικού sportscar. Στην έκδοση του 2025 ο V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων, με twin-turbo και flat-plane στροφαλοφόρο, αποδίδει 1.064 ίππους και φτάνει σε τελική ταχύτητα 346 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, η τελική ταχύτητα στα χαρτιά δεν είναι πάντα σε απόλυτη αντιστοιχία με την τελική ταχύτητα στην πραγματικότητα. Η General Motors θέλησε να διαπιστώσει πόσο γρήγορη είναι στ’ αλήθεια η Corvette ZR1, και για το σκοπό αυτό μετέβη στην πίστα δοκιμών υψηλών ταχυτήτων ATP Automotive Testing στο Papenburg της Γερμανίας.

Πρόκειται για ένα οβάλ υψηλής ταχύτητας, με μήκος περίπου 12 χιλιομέτρων και με κλίση των στροφών στις σχεδόν 50 μοίρες - που είναι τεράστια. «Στα 241 km/h σε αυτή την πίστα, νιώθεις σαν να πηγαίνεις ευθεία», σημείωσε ένας μηχανικός της General Motors.

Η σημασία που έδωσε η GM στο γεγονός αποτυπώνεται από το ότι στην επίσημη μέτρηση της τελικής ταχύτητας την Corvette ZR1 οδηγούσε ο Πρόεδρος της αμερικανικής, Mark Reuss, ο οποίος είχε έναν μηχανικό στη θέση του συνοδηγού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ZR1 έφτασε τα 375 km/h στην πίστα, με την 6η ταχύτητα του κιβωτίου στα κόκκινα του στροφόμετρου και με τη λειτουργία "Top Speed", η οποία ρυθμίζει το σύστημα ελέγχου του πλαισίου για τη μέγιστη τελική ταχύτητα.

Με την επίδοση αυτή, το supercar κατέρριψε το ρεκόρ τελικής ταχύτητας για οποιοδήποτε αμερικανικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, και για οποιοδήποτε αυτοκίνητο κάτω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων!

Και αυτό δεν κάτι μεμονωμένο. Σύμφωνα με τη Chevrolet, πέντε μηχανικοί κατάφεραν επίσης να φτάσουν τα 370 km/h ή και παραπάνω κατά τη διάρκεια της ίδιας δοκιμής. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το αυτοκίνητο δίνει αίσθηση σταθερότητας χωρίς την αίσθηση ότι είναι βαρύ» είπε ο Chris Barber, επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης της Corvette ZR1. «Νιώθεις σαν να πηγαίνεις γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο. Είναι τρελό να το λες, αλλά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καλό ήταν το αυτοκίνητο».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ