Η Peugeot ανενέωσε πολύπλευρα το πολλαπλών χρήσεων εκλεπτυσμένο Van της στη δεύτερή του γενιά, μεταξύ άλλων αυξάνοντας την ηλεκτρική του αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα.
Το e-Rifter, ικανό να προσαρμόζεται σε πολλές και διαφορετικές μεταφορικές ανάγκες, είναι ένα ευρύχωρο και άνετο Van με μεταβαλλόμενο χώρο επιβατών, ποιοτικά υλικά και σχεδίαση, όλες τις προηγμένες τεχνολογίες της γαλλικής εταιρείας στο εσωτερικό, καθώς και συμπεριφορά στο δρόμο που παραπέμπει σε χαμηλότερο αυτοκίνητο.
Η Peugeot φιλοδοξεί να γίνει ο ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη μέχρι το 2025, με συνολικά 9 επιβατικά και 3 ελαφρά επαγγελματικά EV μέχρι τότε. Στο πλαίσιο αυτού του στόχου προχωρά στην αναβάθμιση των τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης και της ενεργειακής αποδοτικότητας των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, εντάσσοντας και το e-Rifter τώρα σε αυτήν.
BUY NOW
Αισθητικά, η δεύτερη γενιά του e-Rifter υιοθέτησε τη νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της γαλλικής εταιρείας, εκσυγχρονίστηκε και έγινε ακόμα πιο εκλεπτυσμένο, αλλά παράλληλα διατήρρησε και τη μυώδη και συμπαγή του σιλουέτα. Στις αισθητικές αλλαγές του εντάσσεται το δυναμικότερο ρύγχος, με νέα γρίλια και με το νέο σήμα της Peugeot στο κέντρο της. Στις άκρες της τα φωτιστικά σώματα έχουν τις τρεις χαρακτηριστικές “νυχιές λιονταριού”.
Παράλληλα, μια σειρά από σχεδιαστικά στοιχεία ενισχύουν την εικόνα της περιπέτειας και της χρήσης στο χώμα: οι δυναμικοί θόλοι των τροχών, τα πλαστικά προστατευτικά στις πλευρές πάνω από τα μαρσπιέ, οι μπάρες της οροφής και βεβαίως το αυξημένο ύψος από το έδαφος.
Το e-Rifter είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με 5 ή 7 θέσεις και αντίστοιχα σε δύο διαφορετικά μήκη: το πρώτο φτάνει τα 4,40 μέτρα και το δεύτερο στα 4,70 μ. Το τελευταίο έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και προβόλους, που σημαίνει ότι προσφέρει αρκετό παραπάνω χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Ειδικά με την αναδίπλωση -σε απολύτως επίπεδη θέση- των δύο πίσω σειρών καθισμάτων.
Η λειτουργικότητα του γαλλικού Van συμπληρώνεται με τις δύο συρόμενες πλαϊνές πόρτες και με τη μεγάλη πίσω πόρτα του χώρου φόρτωσης. Εκεί, το ανοιγόμενο παράθυρο είναι μοναδικό για την κατηγορία. Χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο, το e-Rifter προσφέρει από 775 λίτρα αποσκευών στην πενταθέσια εκδοχή του μέχρι και 4.000 λίτρα με την πτώση των καθισμάτων στην επταθέσια.
Στο εσωτερικό του, το νέο e-Rifter διαθέτει πλήρως ανασχεδιασμένο ταμπλό, με ακόμα πιο ποιοτικά υλικά και βελτιωμένη εργονομία - βασισμένο φυσικά στα πρότυπα του βραβευμένου i-Cockpit της Peugeot. Στο κέντρο του περιλαμβάνει την καινούρια οθόνη αφής 10 ιντσών για τα πολυμέσα, την πλοήγηση και τη συνδεσιμότητα i-Connect Advanced, με το νέο ψηφιακό βοηθό OK PEUGEOT.
Αντίστοιχου μεγέθους είναι και η έγχρωμη ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, που παρέχει και πληροφορίες για τη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας. Ο πλούσιος εξοπλισμός του εσωτερικού περιλαμβάνει και δερμάτινο και θερμαινόμενο τιμόνι, αλλά και την πανοραμική οροφή Zenith. Επίσης, το εσωτερικό έχει πολλαπλές θέσεις για μικρότερα αντικείμενα, χώρο ασύρματης φόρτισης του κινητού, δύο θύρες USB-C, μία θύρα USB-A και μια πρίζα 230 V.
Ο ηλεκτροκινητήρας του e-Rifter είναι ο γνωστός και καθιερωμένος των 136 ίππων και 270 Nm ροπής. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει, αναλόγως των συνθηκών και αναγκών του, τα modes Eco, Normal και Power. Στο πρώτο mode, Eco, η αυτονομία φτάνει τα 320 χιλιόμετρα (κατά WLTP), ενώ στο προφίλ σπορ ξεδιπλώνεται η πλήρης ισχύς για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 11,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 135 km/h.
Στην αυτονομία βοηθά και το νέο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας της πέδησης, που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα από τα paddles πίσω από το τιμόνι. Ο ενσωματωμένος φορτιστής των 7.4 kW επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας των 50kWh σε ταχυφορτιστή 100kW σε 30 λεπτά (για το 0-80% τη φόρτισης). Σε wallbox 11kW η πλήρης φόρτιση απαιτεί 5 ώρες, σε wallbox 7.4 kW σχεδόν 7,5 ώρες, ενώ με οικιακή πρίζα χρειάζονται 15 ώρες.
Τέλος, το νέο e-Rifter συνδυάζεται από την πλήρη σουίτα 18 ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης της γαλλικής εταιρείας, που εκτός των άλλων περιλαμβάνει τα αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, τη διατήρηση λωρίδας, την αναγνώριση πινακίδων και βεβαίως το adaptive cruise control, πλέον. Και η υποβοήθηση παρκαρίσματος τώρα διευκολύνεται με 12 αισθητήρες και το σύστημα VisioPark 180° με κάμερα υψηλής ευκρίνειας.