Η Mercedes εξελίσσει πυρετωδώς τη νέα E-Class του 2024, και πέραν των αισθητικών της αλλαγών από τις πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες φαίνεται η ριζική αναβάθμιση του ψηφιακού εσωτερικού της.
Από τις φωτογραφίες αυτές γίνεται σαφές ότι η νέα E-Class θα αποκτήσει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη πίσω από το τιμόνι και μία ακόμη μεγαλύτερη στο ταμπλό, ανάμεσα στους δύο μπροστινούς επιβάτες- ή οποία δεν είναι ακόμα απόλυτα σαφές αν θα είναι «αιωρούμενη» ή αν θα αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης γυάλινης επιφάνειας στο πρότυπο της Hyperscreen της S-Class.
Κάτω από την κεντρική οθόνη του ταμπλό, παρατηρεί κανείς μια σειρά από φυσικούς διακόπτες, πιθανότατα για την επιλογή του προφίλ οδήγησης, των αλαρμ και για την ένταση του ηχοσιστηματος. Ατυχώς, στις «κατασκοπευτικές» εικόνες το υπόλοιπο εσωτερικό είναι καμουφλαρισμένο, αν και φαίνεται πως οι αεραγωγοί του κλιματισμού είναι ενσωματωμένοι στην κυρτή επιφάνεια του ταμπλό. Επίσης, παρατηρείται ένα μεγάλο ξύλινο τμήμα επένδυσης μπροστά από το συνοδηγό, που πιθανώς θα είναι προαιρετικό.
BUY NOW
Τα πρωτότυπα δοκιμών της νέας γενιάς της E-Class, σε μαύρο ή μεταλικό καφέ χρώμα, αποκαλύπτουν ότι τα εμπρός φωτιστικά σώματα θα έχουν ένα κυματοειδές μοτίβο στο κάτω μέρος τους, αλλάζοντας τη σημερινή σφηνοειδή φιλοσοφία των φανών, όμως η sedan σιλουέτα φαίνεται ότι στις βασικές της αρχές θα παραμείνει αναλλοίωτη, όπως και ο σχεδιασμός της ουράς με παραπομπές στη νέα C-Class.
Στη βασική έκδοσή της η νέα E-Class αναμένεται να χρησιμοποιεί τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με απόδοση 255 ίππων, με πολλαπλές επιλογές εξηλεκτρισμού μέσω υβριδικών και plug-in υβριδικών συστημάτων. Πιστεύεται ότι μπορεί να υπάρξει και έκδοση με τον twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων, τόσο βενζίνης όσο και diesel, ενώ τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο και για την AMG E53 E-Performance, την plug-in υβριδική σπορ παραλλαγή του γερμανικού sedan με τον δίλιτρο κινητήρα και συνολική απόδοση 671 ίππων και 750 Nm ροπής.
H Mercedes θα παρουσιάσει τη νέα E-Class μέσα στο 2023, ως μοντέλο του 2024, εφοδιασμένη με την πλήρη «φαρέτρα» των ηλεκτρονικών τεχνολογιών της εταιρείας της Στουτγάρδης και αυξημένες δυνατότητες ημι-αυτόνομης οδήγησης.