Απόλυτη πολυτέλεια από τη νέα Mercedes-Maybach S-Class

Mercedes Maybach S-Class

Η «ναυαρχίδα» από όλες τις λιμουζίνες της Mercedes-Benz έγινε στη νέα της γενιά ακόμα πιο πολυτελής και απέκτησε όλες τις τελευταίες ηλεκτρονικές τεχνολογίες της Daimler, καθώς και για πρώτη φορά κίνηση στους τέσσερις τροχούς με τον κινητήρα V12 6.0 λίτρων.

Η νέα Maybach, στις εκδόσεις S580 και S680, είναι -σύμφωνα με τη Mercedes-Benz- «εξειδικευμένη για οδήγηση από σοφέρ». Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που η γερμανική εταιρεία έδωσε περαιτέρω έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια των πίσω επιβατών, κατ' αρχήν διευρύνοντας το μεταξόνιο, το οποίο είναι 18 εκατοστά μεγαλύτερο από της S-Class LWB.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάθώς το σχέδιο όλου του εσωτερικού διάκοσμου βασίζεται τώρα στο εσωτερικό της νέας Mercedes-Benz S-Class, η «πρώτη θέση» που επιφυλάσσει για τους VIP επιβάτες της η νέα Maybach περιλαμβάνει πολλά εντυπωσιακά νέα στοιχεία άνεσης, πολυτέλειας και ηχομόνωσης.

Ένα από αυτά είναι η ηλεκτρική λειτουργία των πίσω θυρών, που «συνεργάζονται» με το Active Blind Spot Assist για να ανοίγουν με ασφάλεια. Η λειτουργία τους μπορεί να γίνει είτε από τον «σοφέρ», μέσω της οθόνης του συστήματος MBUX (Mercedes-Benz User Experience) στην κονσόλα, είτε από τους πίσω επιβάτες. Οι τελευταίοι μπορούν με μια χειρονομία να κλείσουν αυτόματα την πόρτα, ή να τη σταματήσουν απλώς με την προέκταση του χεριού.

Μια δεύτερη προσθήκη πολυτέλειας είναι τα νέα καθίσματα, ειδικά τα προαιρετικά Executive. Αυτά διαθέτουν πλέον υποπόδια τα οποία μπορούν να κάνουν μασάζ στις γάμπες των πίσω επιβατών, ενώ οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων είναι τώρα επενδεδυμένες από ξύλο υψηλής ποιότητας, για να δίνουν ανώτερη αίσθηση πολυτέλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα πίσω καθίσματα έχουν, ακόμη, ειδική λειτουργία θέρμανσης των επιβατών στα σημεία του αυχένα και των ώμων, ενώ ανάμεσά τους υπάρχουν τεράστιοι χώροι που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, αφαιρούμενο ψυγείο 10 λίτρων και ποτήρια σαμπάνιας με ασημένια πιατάκια. Επίσης, με την τεχνολογία Adaptive rear lighting, που κάνει το ντεμπούτο της στη νέα Maybach, οι πίσω επιβάτες μπορούν να επιλέξουν όχι μόνο το χρώμα και τη φωτεινότητα, αλλά και τη θέση των spots του ατμοσφαιρικού φωτισμού.

Εξίσου λεπτομερής αναβάθμιση έχει γίνει και στον τομέα της ηχομόνωσης, κυρίως με το σύστημα Active Noise Cancellation - το οποίο ουσιαστικά εκμηδενίζει τους χαμηλής συχνότητας ήχους χρησιμοποιώντας αντίθετα ηχητικά κύματα, όπως κάνουν τα αντίστοιχα ακουστικά. Τα επιπλέον εξαρτήματα του συστήματος βρίσκονται στο χώρο των πίσω θόλων, οι οποίοι τροποποιήθηκαν για το σκοπό αυτό. Επίσης, στον περιορισμό των ήχων συμβάλλουν και τα ελαστικά χαμηλού θορύβου και τα παχύτερα κρύσταλλα των τζαμιών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην μεγάλη κεντρική οθόνη της κονσόλας, το λογισμικό MBUX πέρασε πια στη δεύτερη γενιά του και, από όλη τη γκάμα της Mercedes-Benz, έκανε το ντεμπούτο του στη νέα S-Class. Το ιδιαίτερο στοιχείο του είναι η αλληλεπίδραση με μεγάλο εύρος συστημάτων και αισθητήρων του αυτοκινήτου, ενώ με την τεχνολογία OLED η οθόνη μπορεί να χωριστεί σε πέντε επιμέρους τμήματα για την απεικόνιση διαφορετικών λειτουργιών.

Σχεδιαστικά, η νέα Maybach S-Class έχει τροποποιημένη γρίλια και σε όλο το ρύγχος -στα κάθετα στοιχεία της γρίλιας, στο πλαίσιό της και στο πλαίσιο των αεραγωγών στις άκρες του προφυλακτήρα- χρησιμοποιείται εκτενώς το χρώμιο. Οι νέες ζάντες, τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και το μεγάλο σήμα της Maybach στην τρίτη κολόνα ολοκληρώνουν τις στιλιστικές αλλαγές της νέας γενιάς.

Ένα επιπλέον στοιχείο πολυτέλειας, εκτιμά η Mercedes-Benz, είναι η διχρωμία του αμαξώματος, που διατίθεται προαιρετικά. Ο αγοραστής της γερμανικής λιμουζίνας επιλέγει τα χρώματα που επιθυμεί και χρειάζεται να κάνει αναμονή μίας εβδομάδας δεδομένου ότι η βαφή του αυτοκινήτου γίνεται χειροποίητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον προαιρετικό εξοπλισμό, επίσης, ανήκει και η τεχνολογία Digital Light. Διαθέτει τρεις μονάδες LED και με 1,3 εκατομμύρια μικροσκοπικούς καθρέπτες σε κάθε φωτιστικό σώμα είναι ικανό να προβάλλει στο δρόμο ψηφιακές ενδείξεις - όπως διαγράμμιση για τους πεζούς ή προειδοποιητικά σύμβολα.

Στην Ευρώπη η νέα Maybach S-Class θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τις S580 και S680. Η πρώτη συνοδεύεται με τον V8 κινητήρα 4.0 λίτρων και ισχύος 496 ίππων, ενώ η δεύτερη με τον V12 6.0 λίτρων, απόδοσης 603 PS. Η τελευταία είναι η μοναδική S-Class με μονάδα V12, και η πρώτη Maybach με τετρακίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προαιρετικά, μάλιστα, μπορεί να συνδυαστεί και με την τεχνολογία τετραδιεύθυνσης, για λίγο πιο εύκολους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Στην ποιότητα κύλισης της γερμανικής λιμουζίνας φυσικά συμβάλλει όχι η στάνταρ αερανάρτηση Airmatic, αλλά διατίθεται και η επιλογή του συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου της ανάρτησης E-Active Body Control.

Το τελευταίο ελέγχει τη λειτουργία του κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά, και το προσαρμόζει στις συνθήκες του εδάφους μέσω της τεχνολογίας «σκαναρίσματος» του δρόμου Road Surface Scan και ελέγχου της κλίσης της επιφάνειας (Curve). Επίσης, το E-Active Body Control αλλάζει το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος αν επίκειται πλάγια πρόσκρουση, για τη βελτίωση της απορρόφησης της ενέργειας και της ασφάλειας τη στιγμή της πρόσκρουσης.

Η νέα Mercedes-Maybach S-Class θα διατίθεται στη Γερμανία και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές από αυτό το καλοκαίρι, μαζί με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Drive Pilot, που παίρνει τον έλεγχο στις πυκνές κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο – επιτρέποντας στον οδηγό να ασχοληθεί με τα emails ή με άλλες εργασίες του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ