Η νέα μικρή BMW πιο premium από ποτέ

Η νέα μικρή BMW

Η βαυαρική εταιρεία εκτιμά ότι οι καιροί έχουν αλλάξει από τότε που απέτυχε το Aston Martin Cygnet, και ότι στην εποχή της ραγδαίας αύξησης των εκατομμυριούχων θα είχε νόημα ένα πολυτελές citycar.

Πλέον, ένα τέτοιο αυτοκίνητο πόλης θα μπορούσε να αποτελεί περισσότερο μια δήλωση κύρους και μόδας, παρά ένα όχημα μετακίνησης στις μεγαλουπόλεις. Κι η εκτίμηση της BMW ότι ένα τέτοιο όχημα θα είχε νόημα, βασίζεται στο γεγονός του ασταμάτητου πολλαπλασιαμού των εκατομμυριούχων στον πλανήτη.

Μόνο στην Κίνα, όπως υπολογίζει η Credit Suisse, οι πλούσιοι άνθρωποι είναι σήμερα 5,3 εκατομμύρια. Ανάμεσά τους βρίσκονται και τα δύο τρίτα των αυτοδημιούργητων γυναικών δισεκατομμυριούχων του πλανήτη. Κι όλα αυτά ενώ η Δύση σκεπάζεται με το πέπλο μιας ακόμη απειλής οικονομικής ύφεσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
To Aston Martin Cygnet, που είχε κύριο σκοπό να μειώσει το μέσο όρο ρύπων της εταιρείας του Gaydon
To Aston Martin Cygnet, που είχε κύριο σκοπό να μειώσει το μέσο όρο ρύπων της εταιρείας του Gaydon

Συνεπώς, η ασιατική χώρα είναι λαμπρό πεδίο δόξης για μια εταιρεία πολυτελών, υπερ-πολυτελών ή και εξωφρενικά ακριβών αντικειμένων, και η BMW βλέπει την ευκαιρία. Ο Domagoj Dukec, διευθυντής σχεδιασμού της εταιρείας του Μονάχου, είπε σχετικά: «Το 2030-2035, ειδικά στην Κίνα, θα υπάρχουν τόσοι πολλοί περισσότεροι εκατομμυριούχοι, και κυρίως γυναίκες. Αυτό έχει εντελώς διαφορετική επίδραση στις εκτιμήσεις για το τι πρόκειται να αγοράζουν.

»Η πολυτέλεια στο μέλλον δεν θα εκφράζεται από το μέγεθος. Οι τσάντες Hermes δεν είναι πιο φτηνές όταν είναι μικρότερες» συμπλήρωσε ο Dukec, συνδέοντας τα αυτοκίνητα με την τάση του μινιμαλισμού που παρατηρείται στο χώρο της μόδας. Συνεπώς, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα μπορούσε, ειδικά από το γυναικείο κοινό, να θεωρηθεί κάτι αντίστοιχο με μια ακριβή τσάντα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, ο Dukec συμπληρώνει: «Φυσικά, οι εύποροι άνθρωποι είναι διαφορετικοί στην Ευρώπη. Στο Παρίσι οδηγούν μικρά αυτοκίνητα ακόμα κι αν είναι πλούσιοι, διότι αυτό είναι το πιο βολικό». Συνεπώς, ένα μικρό πολυτελές αυτοκίνητο πόλης θα μπορούσε να είχε νόημα και στην ήπειρό μας.

Η μικρότερο σε διαστάσεις BMW σήμερα είναι η Σειρά 1
Η μικρότερο σε διαστάσεις BMW σήμερα είναι η Σειρά 1

Αλλά όχι ακόμα. Προς το παρόν οι Βαυαροί καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η ζήτηση δεν είναι ακόμα αρκετή για να δικαιολογήσει την παραγωγή του - όμως εκτιμούν πως οι αγοραστικές συνήθειες θα αλλάξουν τα επόμενα χρόνια.

Σε περίπτωη που έβγαινε στην παραγωγή, ένα τέτοιο υπερ-πολυτελές citycar, θα μπορούσε να συνοδεύεται από αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 ή ακόμα και επιπέδου 4, με όλες τις ψηφιακές τεχνολογίες του infotainment της νέας γενιάς του BMW iDrive στη μεγάλη κυρτή οθόνη BMW Curved Display.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, παρότι εύκολα κανείς φαντάζεται ένα τέτοιο αυτοκίνητο ως ηλεκτρικό, η αλήθεια είναι πως οι Κινέζοι συνδέουν την πολυτέλεια με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ