Η εταιρεία του Russelsheim ακολουθεί την πλειάδα των κατασκευαστών που εξελίσσουν ένα προσιτό ηλεκτρικό πόλης, σχεδιάζοντας τη δική της πρόταση που θα τοποθετηθεί κάτω από το Corsa-e, με την αισθητική του πρωτοτύπου Experimental.
Εκτός από χαμηλότερη τιμή, το νέο συμπαγές citycar της Opel θα έχει και μικρότερες διαστάσεις σε σχέση με το Corsa. Θα ανταγωνιστεί μια πλειάδα αυτοκινήτων που έρχονται από την πλειοψηφία των κατασκευαστών -ακόμα και από την Tesla- με τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 25.000 ευρώ.
Προς το παρόν η Opel δεν έχει επιβεβαιώσει την εξέλιξη του συγκεκριμένου προγράμματος, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Florian Huettl δήλωσε στο αγγλικό περιοδικό Autocar πως «είναι πιθανό» ένα ηλεκτρικό πόλης καθώς «υπάρχει χώρος στη γκάμα για ένα μικρότερο μοντέλο και ο στόχος μας είναι ένα ηλεκτρικό των 25.000 ευρώ».
BUY NOW
Το κλειδί για την παραγωγή ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι η εξέλιξη των νέας τεχνολογίας μπαταριών που θα πετύχουν την απαραίτητη μείωση τόσο του κόστους όσο και του βάρους και των διαστάσεών τους, ώστε να προσφέρουν ικανοποιητική αυτονομία και να απελευθερώσουν αρκετό χώρο στο εσωτερικό του αμαξώματος.
Το καλό για την Opel είναι ότι μπορεί να αξιοποιήσει τις οικονομίες κλίμακας της μητρικής Stellantis, ξεκινώντας από την πλατφόρμα STLA Small που θα αντικαταστήσει την E-CMP του ηλεκτρικού Corsa και του Peugeot e-208. Η αρχιτεκτονική αυτή, για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α έως και C, επιτρέπει αμαξώματα μήκους από 3,6 μέχρι και περίπου 4,4 μέτρων, και ενσωματώνει μπαταρίες χωρητικότητας από 37 kWh μέχρι και 82kWh.
Βεβαίως, η γερμανική εταιρεία μάλλον έχει και την επιλογή της χρήσης της νέας πλατφόρμας Smart Car που εξέλιξε η Citroen για το νέο e-C3 και τη διαθέτει και σε άλλες εταιρείες του ομίλου Stellantis. Τους προσεχείς μήνες θα υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες -και ενδεχομένως και η επίσημη επιβεβαίωση- για το ηλεκτρικό citycar των 25 χιλιάδων ευρώ από την Opel.