Αν ο παραπάνω τίτλος σας δίνει την αίσθηση deja vu, δεν έχετε άδικο, είναι η δεύτερη προσπάθεια της Piëch Automotive να μπει στο χορό.
Η πρώτη ήταν πίσω στο 2019 και από τότε η ελβετική start up προσπαθεί να βάλει γερά θεμέλια, με τη στρατολόγηση μερικών σημαντικών ονομάτων στον τομέα της αυτοκίνησης.
Αλλά αν είστε μυημένοι στα των τεσσάρων τροχών, ακόμα και το όνομά της, πρέπει κάτι να σας λέει. Πρόκειται για την εταιρεία του Anton Piëch, γιου του πρώην Προέδρου της VW, Ferdinand Piëch και δισέγγονου του Ferdinand Porsche!
BUY NOW
Έχει ξεκινήσει το δικό του brand και πριν από ενάμιση χρόνο ένωσε τις δυνάμεις του με τον Tobias Moers που ήταν επί σειρά ετών CEO της AMG και μετά της Aston Martin και ανέλαβε αντίστοιχο ρόλο παράλληλα με εκείνον του επικεφαλής τεχνικού υπεύθυνου (CTO) αλλά και με τον Manfred Fitzgerald, άλλοτε ηγετικού στελέχους της Lamborghini αλλά και της Genesis, που έχει τη γενικότερη διαχείριση του brand και τον τίτλο του εκτελεστικού αντιπροέδρου.
Η Piëch Automotive ανακοίνωσε λοιπόν πως προχωράει το project για ένα ηλεκτρικό 2+2 coupe, το GT, που εκτιμάται πως θα μπει στην παραγωγή το 2028. Τα σχέδια της γι’ αυτό είναι φιλόδοξα: ιπποδύναμη άνω των 1000 αλόγων, μέγιστη τιμή ροπής στα 1.100 Nm, τιμές που εντυπωσιάζουν και προέρχονται από τη συνεργασία δύο ηλεκτροκινητήρων.
Η Piëch κάνει λόγο για τελική ταχύτητα στα 300 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 2.6 δευτερόλεπτα και αυτονομία της τάξης των 502 χιλιομέτρων στον κύκλο.
Θα εφοδιάζεται με διπλά κιβώτια δύο σχέσεων, ένα για κάθε ηλεκτροκινητήρα, επιλογή που έγινε με στόχο να κάνει πιο απολαυστική την οδήγηση αυτού του ηλεκτρικού supercar!
Μιλώντας για φιλοδοξίες, ο Piëch έκανε λόγο για παραγωγή 2000 μονάδων, πράγμα που θα γίνει σε συνεργασία με τη Multimatic, μία εταιρεία με βάση στον Καναδά, η οποία ήταν πίσω και από την παραγωγή του Ford GT.
Όσο για την τιμή, εκεί μία πρώτη εκτίμηση κάνει λόγο για γύρω στα 200 χιλιάδες ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ