Πέρα από την θελκτική εμφάνιση, τις σύγχρονες τεχνολογίες και την καλή ποιότητα κατασκευής, το Opel Astra ξεχωρίζει και για την πλήρη γκάμα κινητήρων του που ικανοποιεί κάθε ανάγκη.
Στα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων συγκαταλέγεται το Opel Astra, το οποίο στην τελευταία του γενιά προβάλλει πιο ικανό από ποτέ, προτάσσοντας χαρακτηριστικά που δύσκολα απαντώνονται στον ανταγωνισμό.
Πέρα από την θελκτική του εμφάνιση, τις σύγχρονες τεχνολογίες και την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, το δημοφιλές hatchback διακρίνεται και για την πλήρη γκάμα κινητήρων που απαρτίζεται από αμιγώς ηλεκτρικές, plug-in hybrid και υβριδικές εκδόσεις, εξυπηρετώντας κυριολεκτικά κάθε ανάγκη.
BUY NOW
Αμιγώς ηλεκτρικό: Fun to drive, με μηδενικές εκπομπές ρύπων
Η Opel πρωταγωνιστεί στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, διαθέτοντας το Astra σε μια 100% ηλεκτρική έκδοση που «παντρεύει» την οδηγική απόλαυση με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 9,2 δλ. και η αυτονομία αγγίζει τα 420 χλμ., την ίδια ώρα που οι επιβάτες απολαμβάνουν μοναδική άνεση, ειδικά εφόσον επιλεχθούν τα πιστοποιημένα κατά AGR ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ εργονομικά καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Ένα από τα μεγάλα προσόντα του ηλεκτρικού Opel Astra είναι το σύστημα αναγεννητικής πέδησης (Regenerative Braking System) που επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ενώ χείρα βοηθείας στον οδηγό προσφέρει και η γρήγορη φόρτιση. Ειδικότερα, το Astra μπορεί να φορτίσει έως και το 80% της μπαταρίας του μέσα σε 30 λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή 100 kW συνεχούς ρεύματος (DC), ενώ δίνεται και η δυνατότητα ανεφοδιασμού της μπαταρίας και στο σπίτι.
Plug-in hybrid: Εκρηκτικές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση
Πρόκειται για τις ισχυρότερες εκδόσεις στην γκάμα του νέου Opel Astra, με ισχύ 180 ή 225 ίππους. Ενσωματώνουν τετρακύλινδρο 1.600άρη βενζινοκινητήρα, ο οποίος στην περίπτωση της πιο «γήινης» έκδοσης αποδίδει 150 PS, ενώ στην ισχυρότερη GSe παράγει 180 PS, και ηλεκτρομοτέρ 110 PS.
Η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ανέρχεται σε 12,4 kWh εξασφαλίζοντας έως και 66 χλμ. κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, την ίδια ώρα που η έκδοση GSe των 225 PS μπορεί και ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ. χαρίζοντας μοναδικές εμπειρίες στον οδηγό. Παράλληλα, το μοντέλο δεν χρειάζεται να… επισκέπτεται συχνά τα πρατήρια υγρών καυσίμων, καθώς η κατανάλωση περιορίζεται σε μόλις 1,2 δλ./100 χλμ.
Το Astra GSe ξεχωρίζει και με τη σπορ συμπεριφορά του στο δρόμο, ενσωματώνοντας μεταξύ άλλων αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Damping) που επιτρέπουν τον καλύτερο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος.
Υβριδικό: Εξοικονόμηση καυσίμου με 100% ηλεκτρική κίνηση υπό συνθήκες
Για όσους δεν θέλουν να… μπλέξουν με καλώδια και φορτιστές, υφίσταται η 48βολτη υβριδική έκδοση που κινείται από 1.200άρη βενζινοκινητήρα 136 PS και ηλεκτροκινητήρα 28 PS, ενώ για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Σε χαμηλές ταχύτητες ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο νέο Astra Hybrid να ολοκληρώνει έως και 50% των διαδρομών στην πόλη με ηλεκτρική ενέργεια. Όταν το Astra Hybrid επιβραδύνει σε υψηλές ταχύτητες, ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να επαναφορτίσει την μπαταρία 48 volt του υβριδικού συστήματος. Το σύστημα αυτό είναι βέλτιστα συντονισμένο ώστε να παρέχει πάντα την καλύτερη απόδοση με τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας.
Οι οδηγοί των Astra Hybrid ενημερώνονται μέσω μιας πλήρως ψηφιακής οθόνης αφής 10” που πέρα από τις συνηθισμένες πληροφορίες, παρέχει λεπτομέρειες για την ηλεκτρική λειτουργία του συστήματος.
Οι αριθμοί φωτίζονται με μπλε χρώμα όταν το όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και με λευκό όταν χρησιμοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, μια ένδειξη εμφανίζει τη ροή ενέργειας ανάμεσα στην μπαταρία, τον βενζινοκινητήρα και τους τροχούς, καθώς και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας με διαφορετικά χρώματα.
Τα πιο σημαντικά δεδομένα – όπως η απόσταση που διανύθηκε, η διάρκεια της διαδρομής, η μέση κατανάλωση, η εναπομείνασα αυτονομία και το ποσοστό της διαδρομής που έγινε αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια – συνοψίζονται όταν απενεργοποιείται ο κινητήρας.