Αυτή η Porsche 911Τ Targa δεν άλλαξε ιδιοκτήτη για 51 χρόνια

Porsche 911Τ Targa 1973

Αυτή η πανέμορφη Porsche 911 Targa του 1973 είχε στη θέση του οδηγού της τον ίδιο ιδιοκτήτη για περισσότερο από μισό αιώνα, και παραμένει μέχρι τις μέρες μας σε άψογη κατάσταση.

Ο Αμερικανός Richard είναι, όπως εύκολα γίνεται, κατανοητό, ένας λάτρης του αυτοκινήτου. Από εκείνους που αποκτούν το τετράτροχο του πόθου τους, το φροντίζουν στην εντέλεια και δεν είναι διατεθειμένοι να το αλλάξουν με κάθε άλλο που κατά καιρούς μπορεί να αστράφτει εμπρός στα μάτια τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πιο τρανή απόοδειξη είναι το αυτοκίνητό του: μια Porsche 911 Targa που την απέκτησε δύο μήνες μετά την κατασκευή της, το Φεβρουάριο του 1973. Εκείνο τον Απρίλιο ο Richard επισκέφτηκε έναν αντιπρόσωπο της Porsche στην Καλιφόρνια και του κατέθεσε 10.000 δολάρια - τα οποία, με τα σημερινά πληθωριστικά δεδομένα, αντιστοιχεί σε 70.000 δολάρια.

Μια καινούρια Porsche 911 Targa ξεκινά σήμερα από τις 134.500 δολάρια, ενώ αν πρόκειται για την έκδοση Targa 4 GTS φτάνει τις 186.000 δολαρία - που σημαίνει ότι πριν από μισό αιώνα μια Porsche 911 ήταν πιο προσιτή για τους ανθρώπους.

Η συγκεκριμένη 911 συνοδεύεται, όπως είναι φυσικό, από πολλές ιστορίες από τη ζωή του Richard - συνεπώς, έχει και βαρύτατη συναισθηματική αξία. Μια από τις ιστορίες αυτές περιλαμβάνει το χτύπημα ενός ελαφιού ένα πρωί του 1974, καθώς οδηγούσε προς το Λος Άντζελες μαζί με την σύντροφό του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 1991, και ενώ το αυτοκίνητο είχε μείνει για 3 χρόνια στο γκαράζ, ο Richard αποφάσισε να αναστηλώσει την 911 Targa του, και μαζί να του τοποθετήσει τα φτερά από την 911 Carrera RS του '73. Κι ακόμη, τον εμπρός προφυλακτήρα της 911S, τις εμπρός ζάντες 16'' της 930 Turbo του 1986 και τις πίσω ζάντες ίδιου μεγέθους από την 944 Turbo του 1986.

Παράλληλα, ο Αμερικανός αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ακρυλλική μπογιά για τα φώτα της όπισθεν, ώστε αυτά να προσομοιώνουν εκείνα των ευρωπαϊκών μοντέλων. Τα εμπρός φώτα είναι αγορασμένα εκ των υστέρων, με λιγότερο χρώμιο σε σχέση με τα αυθεντικά.

Στο χώρο αποσκευών της, αυτή η 911 Targa έχει ακόμα τον αυθεντικό τάπητα του εργοστασίου, ενώ φυσικά ο Richard έχει κρατήσει και το αυθεντικό σετ εργαλείων με το γρύλο, το manual του αυτοκινήτου, το πιστοποιητικό αυθεντικότητας, το βιβλίο όλων των Σέρβις και το αυτοκόλλητο του παραθύρου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ουρά του γερμανικού sportscar αυτού έχει τοποθετηθεί εκ των υστέρων ο κινητήρας 3.2 λίτρων της 911 του 1986, ο οποίος έχει κάνει λιγότερα από 25 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο, συνολικά, μαζί με τον πρωταρχικό του κινητήρα, έχει καλύψει περίπου 210.000 χιλιόμετρα. Το μοτέρ αποδίδει μεταξύ 260-265 ίππων.

Όσο για το εσωτερικό, τα μόνα στοιχεία του που δεν είναι αυθεντικά είναι τα καθίσματα, το τιμόνι, το ραδιοκασετόφωνο, τα σκιάδια και τα πατάκια. Δείτε τις λεπτομέρειες από αυτό το διαμάντι της αυτοκίνησης στο παρακάτω Video:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ