Η Porsche αλλάζει τα τιμόνια στα ακραία μοντέλα της

Porsche 911 GT3 RS 2023

Σε μία εποχή όπου οι οθόνες εξελίσσονται σε προτεραιότητα για τον κόσμο της αυτοκίνησης, η Porsche ετοιμάζει κάτι εντελώς διαφορετικό.

Η γερμανική εταιρεία εστιάζει στον προσανατολισμό του οδηγού και κατέθεσε πατέντα ευρεσιτεχνίας για ένα τιμόνι που προέρχεται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στοχεύει να ενισχύσει την ασφάλεια για τα σπορ μοντέλα της.

Άλλωστε είναι σαφές πως οι οθόνες ήρθαν για να μείνουν – το ξέρουν καλά και στην Porsche. Όμως υπάρχει κι αλλού χώρος και όπως τονίζει ήδη η πλευρά του brand, υπάρχει κι άλλος τρόπος.

Ήταν χαρακτηριστικά όσα είπε πρόσφατα ο επικεφαλής σχεδιασμού της Porsche, Michael Mauer, κάνοντας λόγο για φιλοσοφία ενσωματωμένων οθονών κι όχι ανεξάρτητες μεγάλες οθόνες τύπου tablet που βλέπουμε σε μοντέλα του ανταγωνισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Γερμανοί θέλουν να ελαχιστοποιήσουν τους περισπασμούς και ταυτόχρονα, να βελτιώσουν συνολική οδηγική εμπειρία. Έτσι λοιπόν κατέθεσαν στο Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων, την παρακάτω πατέντα που προορίζεται τόσο για τα πιο ακραία μοντέλα δρόμου όσο και τα αγωνιστικά της.

Η λύση της Porsche είναι τόσο μινιμαλιστική όσο και αποτελεσματική. Αφορά συνολικά τέσσερις μικρές οθόνες τοποθετημένες γύρω από το σήμα της μάρκας που βρίσκεται στην καρδιά του τιμονιού. Δύο λεπτές οριζόντιες και δύο λίγο μεγαλύτερες κάθετες. Κάθε μία εξ αυτών, περιλαμβάνει σημαντικές πληροφορίες και είναι στο οπτικό πεδίο του οδηγού ανεξαρτήτως κινήσεων.

Παρότι επίσημα δεν έχει ειπωθεί κάτι από πλευράς Porsche, καθώς η πατέντα κάνει λόγο ακόμα και για αερόσακο, σύστημα ασφαλείας που δεν υπάρχει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, είναι σαφές πως δεν μιλάμε μόνο για τιμόνι για… πίστες αλλά πως μπορεί να βρει εφαρμογή και σε μοντέλα που βγαίνουν σε δημόσιους δρόμους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ