Η Skoda ξεκίνησε δοκιμές με το 7θέσιο ηλεκτρικό SUV

Skoda Vision 7S Concept

Η τσέχικη μάρκα ετοιμάζει ένα μεγάλο EV που θα αποτελέσει αντίπαλο δέος των Peugeot e-5008, Kia EV9 και Tesla Model.

Ένα μεγάλο 7θέσιο ηλεκτρικό SUV το οποίο η Skoda στοχεύει να έχει στις εκθέσεις μέσα στο 2026 (αν και φημολογείται πως το project έχει καθυστερήσει και πως το λανσάρισμα δεν αποκλείεται να μετατοπιστεί εντός 2027).

Ήδη η τσέχικη μάρκα έχει ξεκινήσει δοκιμές με αυτό, με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα να έχουν εντοπιστεί σε δημόσιους δρόμους στον ευρωπαϊκό Βορρά. Θα βασιστεί στο εντυπωσιακό Vision 7S concept που είδαμε το 2022 και παρά το καμουφλάζ, η γενικότερη σιλουέτα του δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα.

Το πόσο, μένει να φανεί κατά την παρουσίασή του, αν και το kolesa.ru δίνει μία παραπλήσια ερμηνεία σε αυτές τις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες. Τι ξέρουμε όμως για αυτό το μεγάλο ηλεκτρικό SUV;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όνομα ακόμα δεν υπάρχει. Αυτό που έχει μοιραστεί η μάρκα είναι πως θα έχει αυτονομία που θα φτάνει τα 600 χιλιόμετρα, αριθμός εντυπωσιακός δεδομένου του όγκου του οχήματος. Το μήκος του θα είναι κοντά στα 5 μέτρα και σε σχέση με το Vision 7S concept αποτελούν παρελθόν οι καθρέφτες/κάμερες και μάλλον η επτά κάθετες γραμμές στους προφυλακτήρες που θύμιζαν… Jeep.

Θα εναρμονιστεί με νέα σχεδιαστική γλώσσα της Skosa που τιτλοφορείται “Modern Solid”,με το "Tech-Dech Face" σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα ενσωματώνει την πληθώρα αισθητήρων των συστημάτων ασφαλείας. Λογικά θα υιοθετηθεί το σχέδιο του Elroq με λεπτά φωτιστικά σώματα ενώ θα πατάει σε 18άρες ζάντες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως γνήσιο Skoda αναμένεται να έχει μεγάλους χώρους ενώ μιλώντας για την καμπίνα, όσα είχαμε δει στο 7S λίγο-πολύ έχουν ήδη ενσωματωθεί στη γκάμα της Skoda. Με τον κλασικό πια συνδυασμό ενός μικρού ψηφιακού πίνακα οργάνων και μιας μεγάλης κεντρικής οθόνης αφής που θα βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό.

Το οικογενειακό ηλεκτρικό SUV θα πατάει στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen και αναμένεται να προσφέρει αυτονομία 600 χιλιομέτρων (βάσει κύκλου WLTP) και ισχύ DC φόρτισης 200 kW. Αυτή η εναλλακτική -έναντι του Kodiaq- λύση μηδενικών εκπομπών θα μπορούσε να προσφερθεί με την μπαταρία 86 kWh που είναι ήδη διαθέσιμη για το ID.7.

Περισσότερα όταν θα πλησιάζει η πρεμιέρα, ειδικά αν αυτή όντως έρθει μέσα στο 2026 και δεν υπάρξει η φημολογούμενη καθυστέρηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ