Η Suzuki ετοιμάζει την επιστροφή του Cappuccino

Suzuki Cappuccino Render

Η ιαπωνική εταιρεία σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει στη γκάμα της ένα μοντέλο που θα μπορεί να αποτελέσει αντίπαλο δέος του Mazda MX-5!

Ο λόγος για το Suzuki Cappuccino, ένα διθέσιο roadster που ήταν στην παραγωγή από το 1991 έως το 1998, με διαστάσεις που του επέτρεπαν να εντάσσεται στην κατηγορία kei car που επέτρεπε χαμηλότερο φόρο και κόστος ασφάλισης στην Ιαπωνία.

Υπάρχει λοιπόν έντονη φημολογία πως η Suzuki δουλεύει πάνω σε ένα νέο διθέσιο roadster, το οποίο θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο του μέχρι το τέλος του 2026.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν αναρωτιέστε πώς είναι δυνατόν σε μία εποχή απόλυτης κυριαρχίας των SUV και των crossover στην αγορά, η απάντηση είναι απλή: μέσω συμμαχίας. Το σενάριο θέσει τη Suzuki να συνεργάζεται με τις Toyota και Daihatsu πάνω σε μία νέα γενιά roadster. Από τη μία το νέο Cappuccino, από την άλλη το S-FR και η αναβίωση του Copen!

Ωστόσο μιλάμε πλέον για κανονικά roadster κι όχι kei cars, με μήκος που θα αγγίζει τα 4 μέτρα. Πιθανότατα, μία καλή βάση από σχεδιαστικής πλευράς, θα μπορούσε να αποτελέσει το πρωτότυπο Daihatsu Vision Copen που είδαμε το 2023.

Όσο για κινητήρια σύνολα, τα δημοσιεύματα στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου κάνουν λόγο για δύο πιθανές επιλογές: Ένα 3κύλινδρο 1300άρη υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα με το σήμα της Toyota, με ισχύ μεταξύ 120 και 150 ίππων ή έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1600άρη κινητήρα, που θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κίνηση θα είναι αυστηρά στον πίσω άξονα και οι επίδοξοι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ