Με τη βοήθεια του ΑΙ, ήδη εξελίσσεται μια μικρή “επανάσταση” στον εντοπισμό και την επιδιόρθωση των προβλημάτων των αυτοκινήτων από επίσημα συνεργεία στις ΗΠΑ.
Στο εξαιρετικά προηγμένο αυτό σύστημα, που έχει ήδη εγκατασταθεί σε περισσότερα από 300 συνεργεία στην Αμερική -όπως της Findlay Cadillac στο Las Vegas- η διαδικασία είναι απλή: οι πελάτες περνούν με το αυτοκίνητό τους μέσα από μια κατασκευή ανίχνευσης, και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα λαμβάνουν τυπωμένη την πλήρη λίστα των ενδεχόμενων προβλημάτων του αυτοκινήτου τους.
Συγκεκριμένα, η συσκευή ανίχνευσης λαμβάνει δεκάδες φωτογραφίες του αυτοκινήτου, από όλες τις γωνίες και ακόμα και κάτω από το δάπεδο, και στη συνέχεια τις αναλύει μέσω του λογισμικού ΑΙ. Από την ανάλυση αυτή προκύπτουν οι πιθανές ζημιές ή δυσλειτουργίες του αμαξώματος, των φρένων, των τροχών, και όλων των ορατών μηχανικών μερών.
BUY NOW
Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 30-45 δευτερόλεπτα, πριν ο πελάτης αποκτήσει στα χέρια του μια αναλυτική έκθεση με όλα τα πιθανά προβλήματα του αυτοκινήτου του. Και στη συνέχεια το αφήνει στα χέρια των μηχανικών για την επιδιόρθωσή τους.
Αυτή η “ακτινογραφία” του αυτοκινήτου και η επακόλουθη ανάλυση των προβλημάτων του μέσω ΑΙ είναι “ιδιαίτερα ακριβής”, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Findlay Cadillac στο Las Vegas, Emmanuel Epino, και πολλές φορές εντοπίζει προβλήματα που θα ήταν εξαιρετικά δυσδιάκριτα για τους μηχανικούς.
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης, που ήδη έχει βρει εφαρμογή στα συστήματα πολυμέσων των αυτοκινήτων, σε αυτή την περίπτωση έχει εξαιρετική χρησιμότητα και αποτελεσματικότητα, μειώνει το κόστος και το χρόνο αναμονής για τους πελάτες, και μάλιστα χωρίς να επηρεάζει τις θέσεις εργασίας.
Η Findlay Cadillac, μάλιστα, υποστηρίζει πως το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για τον εντοπισμό των προβλημάτων των αυτοκινήτων στην ουσία αυξάνει τον όγκο εργασίας για τους μηχανικούς, διότι ανιχνεύει περισσότερα προβλήματα από όσα θα εντόπιζαν οι ίδιοι και στο παρελθόν θα περνούσαν απαρατήρητα.