Η Tesla ανακαλεί -εν κρυπτώ- τα Model 3 και Y για πρόβλημα στην ανάρτηση

Tesla Model Y

Αντιδράσεις προκαλεί στην Αμερική η μυστικοπάθεια με την οποία η Tesla προχωρά στην ανάκληση των Model 3 και Model Y, για την επιδιόρθωση προβλήματος στην ανάρτηση.

Ένας χρήστης του Reddit ποστάρισε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ένα email που έλαβε από την Tesla, ότι το αυτοκίνητό του ενδέχεται να έχει χαλαρωμένους συνδέσμους της εμπρός ανάρτησης. Παρόλα αυτά, η Tesla ποτέ δεν δημοσίευσε κάποια ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της για πρόβλημα, ούτε ενημέρωσε την αμερικανική αρχή οδικής ασφάλειας (NHTSA).

Η μυστικοπάθεια αυτή προκάλεσε αντιδράσεις στις ΗΠΑ, καθώς εκτιμάται ότι από το πρόβλημα αυτό ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί τα δημοφιλέστερα μοντέλα της, τα Model 3 που έχουν κατασκευαστεί την περίοδο Ιανουαρίου 2019 - Απριλίου 2021 και τα Model Y του χρονικού διαστήματος Μαρτίου 2020 - Ιουνίου 2021.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η απουσία οποιασδήποτε ενημέρωσης από την Tesla, δεδομένου ότι πλέον δεν διαθέτει τμήμα δημοσίων σχέσεων, γέννησε αμφιβολίες αν το συγκεκριμένο email έχει όντως σταλεί από την εταιρεία. Παρόλα αυτά, στο ποστάρισμα του Reddit έχουν απαντήσει πολλοί ακόμη ιδιοκτήτες των ίδιων μοντέλων, γράφοντας ότι τα αυτοκίνητά τους ανακλήθηκαν για επισκευές το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Για την ακρίβεια, έδωσαν λεπτομερείς πληροφορίες για το πρόβλημα, αναφέροντας ότι η ανάρτησή τους -πριν από την ανάκληση- έκανε παράξενους ήχους υψηλής συχνότητας και περίεργο τρίξιμο. Η Tesla επίσης, στο email της, έκανε λόγο για «ασυνήθιστους θορύβους στην εμπρός ανάρτηση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόβλημα με την ανάρτηση των Tesla δεν είναι καινούριο. Ο Keith Leech πρόσφατα ανακάλυψε σε μάντρες αρκετά αυτοκίνητα της εταιρείας με προβλήματα στο συγκεκριμένο σημείο, δημοσιεύοντας φωτογραφίες με σπασμένους βραχίονες και συνδέσμους. Ο Leech προκάλεσε την Tesla να αρνηθεί τις κατηγορίες του, αλλά η εταιρεία δεν το έκανε.

Επίσης, το Σεπτέμβριο του 2020 η ανάρτηση ενός Model S έσπασε καθώς ο Ελβετός ιδιοκτήτης του οδηγούσε με 200 km/h σε μια γερμανική Autobahn. Σε συνέχεια αυτού, η κινεζική κυβέρνηση υποχρέωσε την Tesla να ανακαλέσει 18.182 αντίτυπα των Model S και Model X στη χώρα, για να επιδιορθώσει τους πίσω συνδέσμους της εμπρός και τους άνω συνδέσμους της πίσω ανάρτησης.

Η Tesla, τότε, αρνήθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα, και κατηγορόησε τους χρήστες των αυτοκινήτων για τον τρόπο που τα χρησιμοποιούσαν. Στο μεταξύ, στις ΗΠΑ, η NHTSA ξεκίνησε έρευνα το Νοέμβριο του 2020 σχετικά με τους συνδέσμους της εμπρός ανάρτησης σε 115 χιλιάδες αντίτυπα αυτών των δύο μοντέλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις ΗΠΑ οι κατασκευαστές οφείλουν να ενημερώνουν την NHTSA για οποιαδήποτε ανάκληση, και αυτή να δημοσιεύεται στις ιστοσελίδες και του κατασκευαστή και του φορέα. Για τα Model 3 και Υ, ωστόσο, δεν υφίσταται καμία τέτοια δημοσίευση. Κατά συνέπεια, για τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων υπάρχει πλέον η ανησυχία αν θα μπορούν να κλείσουν ραντεβού με την τοπική αντιπροσωπεία της Tesla για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα στην ανάρτηση.

Πριν από επτά χρόνια, ο Elon Musk είχε γράψει στο Twitter ότι «η λέξη ανάκληση πρέπει να ανακληθεί», και πολλοί στις ΗΠΑ φοβούνται ότι ίσως πια αυτό να έχει γίνει πραγματικότητα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ