Το νέο ηλεκτρικό SUV ES7 της NIO ES7 έρχεται με 655 ίππους και μπαταρία με χωρητικότητα εως 150 kWh.
Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο της NIO είναι το ταχύτερο που έχει κατασκευάσει ποτέ, λανσάροντας παράλληλα και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας “Design for AD”. Οι διαστάσεις του το τοποθετούν στην μεγάλη κατηγορία των SUV (4,91 x 1,99 x 1,72 μέτρα) και σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο των 2,96 μέτρων, υπόσχεται κορυφαίους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.
Σχεδιαστικα, το νέο NIO ES7 ξεχωρίζει από την αιχμηρή μουσούδα που θυμίζει μύτη καρχαρία και τα πολύ λεπτά φώτα ψηλά και τους προβολείς στις “εισαγωγές” αέρα. Στο πλάι βρίσκουμεαναδυόμενες χειρολαβές και τονισμένους ώμους και φτερά, με την γραμμή της οροφής να πέφτει όσο πλησιάζει στο πίσω μέρος. Το τελευταίο διαθετει ήπια σχεδίαση, με μία ledόμπαρα 202 στοιχείων να ενώνει τα αντίστοιχου τύπου φώτα.
BUY NOW
Στο ευρύχωρο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων που συνεργάζεται με το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής AMOLED 12,8 ιντσών και το μεγάλο Head-up Display στο παρμπρίζ. Παράλληλα, το ES7 διαθέτει και την δική του προσωπική βοηθό, τη NOMI, που βρίσκεται στο ψηλά στο κέντρο του ταμπλό και διαθέτει ψηφιακά μάτια, καθώς και λειτουργία PanoCinema που χρησιμοποιεί ειδικά γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας για την προβολή μιας “οθόνης” 201 ιντσών σε απόσταση 6 μέτρων.
Άλλα χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού SUV της NIO είναι το ηχοσύστημα surround Dolby Atmos, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός 256 χρωμάτων και τα κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Τα πίσω είναι μόνο θερμαινόμενα, αλλά έχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πλάτη για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών.
Στον τομέα των επιδόσεων, το ES7 διαθέτει ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα που εξασφαλίζει χαρακτηριστικά τετρακίνησης και αποδίδουν συνολικά 655 ίππους και 850 Nm. Σύμφωνα με τη NIO, για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,9 δλ.
Επιπλέον, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία διαφορετικά πακέτα μπαταριών. Το βασικό των 75 kWh θα προσφέρει αυτονομία 485 χλμ., ενώ η μπαταρία μεγάλης εμβέλειας των 100 kWh αυξάνει την αυτονομία στα 620 χλμ. Και αν αρκετό, η NIO προσφέρει μία ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία 150 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 850 χλμ.
Πέρα από τις δυνατές επιδόσεις και τις τρεις επιλογές στα πακέτα μπαταριών, το ES7 διατίθεται με στάνταρ αερανάρτηση και τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στον εμπρός άξονα. Ταυτόχρονα, η κατανομή βάρους είναι 50:50 και τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης φτάνουν τα δέκα.
Από πλευράς εξοπλισμού ασφάλειας, το ES7 είναι εξοπλισμένο με 33 αισθητήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός εξαιρετικά μεγάλης εμβέλειας LiDAR, επτά κάμερες υψηλής ανάλυσης 8MP, τέσσερις φωτοευαίσθητες κάμερες 3MP, ραντάρ πέντε χιλιοστών και 12 αισθητήρες υπερήχων. Όλα αυτά υποστηρίζουν το πιο πρόσφατο σύστημα αυτόνομης οδήγησης της NIO, το οποίο υπόσχεται να επιτρέψει τελικά μια “εμπειρία αυτόνομης οδήγησης από σημείο σε σημείο” σε αυτοκινητόδρομους και αστικές περιοχές.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 66.500 ευρώ για τις εκδόσεις με μπαταρία 75 kWh και από τα 75.000 ευρώ για αυτές με το 100άρι πακέτο μπαταριών. Προς το παρόν, η NIO δέχεται προπαραγγελίες μέσω της εφαρμογής της και οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις 28 Αυγούστου.