Στα κόκκινα δουλεύουν πλέον οι μηχανές της πολλά υποσχόμενης Vinfast, που προσβλέπει να εκτοπίσει από την κορυφή τον αμερικανικό κολοσσό της ηλεκτροκίνησης.
Με αμείωτους ρυθμούς υλοποιεί η “βιετναμέζικη” Tesla το όραμά της για κυριαρχία στο νέο καθεστώς της αυτοκίνησης, εκθρονίζοντας τις παραδοσιακές δυνάμεις του είδους και δη την εταιρεία του Elon Musk.
Τον προηγούμενο μήνα, η Vinfast, περί ης ο λόγος, πούλησε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, αποδεικνύοντας πώς πλέον υπάρχει πρόσφορο έδαφος για τη μετατροπή της σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό brand, με ορίζοντα το 2022.
BUY NOW
Πρόκειται για το μικρομεσαίο SUV VF e34, μήκους 4.300 χλστ., πλάτους 1.793 χλστ., ύψους 1.613 χλστ., με απόσταση από το έδαφος 180 χλστ. και βάρος 1.490 κιλά.
Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 147 PS/ 242 Nm, που αντλεί κίνηση από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 42 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 300 χλμ.
Με έδρα το Ανόι, η μάρκα δείχνει να περιφρονεί τη μαζική στροφή των mainstream κατασκευαστών προς τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας (μεγαλύτερη του πλανήτη) και την Άπω Ανατολή. Και ως εκ τούτου κοιτάζει να επωφεληθεί από τις υπόλοιπες αγορές όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Ευρώπη (διαβάστε περισσότερα εδώ) και ενδεχομένως η Νοτιοανατολική Ασία.
Σημειώνεται ότι οι εγχώριες πωλήσεις της μάρκας εντός του 2021 ανήλθαν σε 35.000 αυτοκίνητα βενζίνης, αριθμός που αντιστοιχεί στο 18% εκ του συνολικού όγκου ταξινομηθέντων επιβατικών στη χώρα, σύμφωνα με την Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτου του Βιετνάμ.
Οι συγκεκριμένες επιδόσεις προλειαίνουν το έδαφος για την ηλεκτρική επέλαση της Vinfast, που, επίσης, προσδοκά να επωφεληθεί από την ακμάζουσα εγχώρια ζήτηση για εξηλεκτρισμένα μοντέλα: Ένας στους πέντε σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσει υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο, ως το επόμενό του, αυτοκίνητο, όπως επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία της Deloitte.
Το 51% της Vinfast να ανήκει στην Vingroup, την εταιρεία με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία στη χώρα, και στόχος της για το έτος 2022 είναι η πώληση 42.000 ηλεκτρικών οχημάτων, προσβλέποντας σε κέρδη 60 δισ.ευρώ.
Μάλιστα, αποσκοπεί να προωθήσει τα ηλεκτρικά τετράτροχα προϊόντα της δια της εγκατάστασης φορτιστών σε περιοχές στρατηγικής σημασίας, αλλά και του λανσαρίσματος ευέλικτων συνδρομητικών προγραμμάτων, απαλλάσσοντας τον ενδιαφερόμενο από έξοδα που αφορούν τη συντήρηση της μπαταρίας. Αυτή θα αντικαθίσταται άνευ αντιτίμου, όταν η χωρητικότητά της πέσει κάτω από το 70%.
Τέλος, όλα τα μηδενικών ρύπων μοντέλα της θα πωλούνται με 10ετή εγγύηση.