Η Toyota αλλάζει τα pickup -Ποια τεχνολογία δοκιμάζει στο Hilux

Toyota Hilux με κυψέλες υδρογόνου

Βάσει και των όσων είχε ανακοινώνει πριν από έναν περίπου χρόνο, η Toyota κατασκεύασε και παρουσίασε το πρώτο πρωτότυπο Hilux με ηλεκτρικό μοτέρ και κυψέλες υδρογόνου.

Ο ιαπωνικός κολοσσός εξακολουθεί να πιστεύει ότι στο δρόμο για ένα βιώσιμο και ουδέτερο ανθρακικά μέλλον στους τέσσερεις τροχούς έχει σημαντική θέση και το υδρογόνο, στα επιβατικά αλλά και τα επαγγελματικά οχήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτός είναι και ο λόγος που στα τέλη του 2022 η Toyota ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μεταφέρει την προηγμένη τεχνογνωσία της γύρω από τις κυψέλες υδρογόνου και στα ελαφριά επαγγελματικά με την έναρξη της εξέλιξης του Hilux ως pick up που φέρει ηλεκτρικό μοτέρ και κυψέλες υδρογόνου.

Στην εξέλιξη του νέου υδρογονοκίνητου Hilux, η Toyota ηγήθηκε μιας ομάδας εταιρειών και οργανισμών που συμμετείχαν επίσης στο φιλόδοξο project (Ricardo, ETL, D2H και Thatcham Research), έχοντας παράλληλα χρηματοδότηση και από το Ηνωμένο Βασίλειο μέσω σχετικής χορηγίας από την βρετανική κυβέρνηση και του προγράμματος Advanced Propulsion Centre (APC) για την εξέλιξη οχημάτων μηδενικών ρύπων.

Toyota Hilux με κυψέλες υδρογόνου

Το πρώτο στάδιο της εξέλιξης του Hilux H2 έφτασε στο τέλος της με τους Ιάπωνες να αποκαλύπτουν το πρωτότυπο Hilux με κυψέλες υδρογόνου. Το πειραματικό pick up χρησιμοποιεί τα βασικά μέρη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης του επιβατικού παραγωγής Mirai και η κατασκευή του ξεκίνησε στις αρχές του περασμένου Ιουνίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο ηλεκτρικό Hilux με υδρογόνο κατασκευάστηκε μέσα σε μόλις τρεις εβδομάδες με την ομάδα της Toyota να θέλει να κατασκευάσει μέχρι το τέλος της χρονιάς άλλα εννέα και να δημιουργήσει έναν στόλο συνολικά 10 πρωτότυπων μοντέλων που θα χρησιμοποιήσει στις δοκιμές της.

Με το σύστημα κίνησης του Mirai το Hilux Η2 παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω των κυψελών υδρογόνου που φέρει και την χρησιμοποιεί για την τροφοδότηση του ηλεκτρικού του κινητήρα.

Toyota Hilux με κυψέλες υδρογόνου
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Ιάπωνες αναφέρουν ότι χάρη στις τρεις δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου που έχουν ενσωματώσει στο πλαίσιο τύπου σκάλας του μοντέλου του, η αυτονομία του Hilux μπορεί να ξεπεράσει τα 600 χιλιόμετρα και είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, ενώ αυτή τη διαδικασία «εκπέμπεται» μόνο νερό.

Το επόμενο βήμα στην εξέλιξη του πρωτότυπου ηλεκτρικού Hilux με κυψέλες υδρογόνου είναι η αξιολόγηση του project με τους Ιάπωνες αλλά και τους συνεργάτες τους να έχουν σαν στόχο την παρουσίαση μιας έκδοσης παραγωγής σε λιγότερο από δύο χρόνια ή όπως αναφέρουν στη σχετική ανακοίνωση «στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας».

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ