Μετά τον κορωνοϊό και την έλλειψη των microchips, η Toyota μπαίνει ξανά σε full ρυθμούς παραγωγής για πρώτη φορά ύστερα από 7 ολόκληρους μήνες.
Από τον Δεκέμβριο και για πρώτη φορά μετά τον περασμένο Μάιο, και τα 14 εργοστάσια της Toyota στην Ιαπωνία με τις 28 γραμμές παραγωγής τους θα δουλεύουν σε full ρυθμούς, παράγοντας αυτοκίνητα.
Οι Ιάπωνες βρήκαν τη λύση και σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, υπόσχονται ότι θα παραδώσουν όλα τα αυτοκίνητα που ζητούν οι πελάτες τους όσο το δυνατόν πιο σύντομα.
BUY NOW
Μάλιστα, η Toyota ανακοινώνει ότι μέχρι τα τέλη του Μαρτίου όλες οι παραδόσεις των παραγγελιών θα έχουν γίνει και η παραγωγή θα έχει επανέλθει στα επίπεδα όπου θα μπορεί να καλύψει τη ζήτηση.
Μετά από αυτή την εξέλιξη, μόνο τον Δεκέμβριο η Toyota θα φθάσει στις 800.000 μονάδες (300.000 αυτοκίνητα στην Ιαπωνία και 500.000 αυτοκίνητα στα υπόλοιπα εργοστάσιά της) στην παραγωγή της, ξεπερνώντας τα 760.000 αυτοκίνητα που είχε κατασκευάσει τον περσινό αντίστοιχο μήνα.
H εξέλιξη αυτή ύστερα από τη μείωση της παραγωγής τον Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο στα εργοστάσια της Toyota λόγω προβλημάτων με την πανδημία και την έλλειψη των microchips, αναμένεται να φέρει την Ιαπωνική εταιρεία πιο κοντά στο στόχο που έχει θέσει της παραγωγής 9 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους (Μάρτιος 2022).
Θυμίζουμε ότι σχεδόν στο σύνολό τους οι εταιρείες αυτοκινήτου οδηγήθηκαν τη φετινή χρονιά σε μείωση της παραγωγής στα εργοστάσιά τους ανά τον κόσμο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των καινούργιων αυτοκινήτων. Πλέον όμως φαίνεται ότι βρισκόμαστε στο τέλος της κρίσης, αφού εκτός από την Toyota και εταιρείες όπως το Stellantis Group (Peugeot-Citroen-Opel και FCA)ή η Volvo, επαναφέρουν ξανά την παραγωγή τους όχι μόνο στα προ κορωνοϊού επίπεδα, αλλά σε full ρυθμούς, για να καλύψουν όσο το δυνατόν πιο άμεσα τις πολλές παραγγελίες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ