Η προσέγγιση της Toyota με τη νέα GR Corolla είναι πολύ ιδιαίτερη: παρότι είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σημειώσει δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις, την κρατά στα μόνο 8.000 αντίτυπα το χρόνο, ώστε να μην χαθεί η σπανιότητά της.
Το νέο hot-hatch, που υιοθετεί στη ρύθμιση και στο σχεδιασμό του το γνήσιο αγωνιστικό και αρκετά ωμό προσανατολισμό πίστας που έχει και το GR Yaris, θα κατασκευάσει σε 6.500 αντίτυπα το 2022 και έπειτα σε άλλα 8.000 ανά έτος. Είναι πολύ μικρός αριθμός για την αγορά όλου πλανήτη, και αυτό θα διασφαλίσει ότι εκτός από εντυπωσιακό και άκρως ικανό, το ιαπωνικό αυτοκίνητο θα έχει και τη σπανιότητα ενός supercar.
Την ίδια στιγμή, η Toyota προγραμματίζει να κατασκευάσει και πιο εξειδικευμένες και -ακόμη πιο- περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις της GR Corolla. Η πρώτη από αυτές θα ονομάζεται Circuit Edition, θα έχει εκτεταμένα τμήματα από ανθρακονήματα, πολύ μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα και θα συνοδεύει μόνο το μοντέλο του 2023. Αυτή αναμένεται να κατασκευαστεί σε λίγα περισσότερα από χίλια αντίτυπα.
BUY NOW
«Δεν θα έλεγα ότι ο περιοριστικός παράγοντας σχετικά με αυτά τα αυτοκίνητα είναι η αδυναμία μας να τα κατασκευάσουμε. Έχω δοθεί πολλή προσοχή για να διατηρήσουμε τη φήμη σπανιότητάς τους» είπε ο αντιπρόεδρος Marketing της Toyota Αμερικής, Mike Tripp.
Και συμπλήρωσε, σχετικά με τις εξειδικευμένες εκδόσεις της GR Corolla σαν την Circuit Edition: «Όταν κάτι είναι τόσο σπάνια και εκλεπτυσμένο, είναι σημαντικό να προσφέρουμε από ένα αντίτυπο σε κάθε αντιπρόσωπό μας. Οπότε, αν κάνετε τα μαθηματικά, μιλάμε για περίπου 1.250 αντίτυπα. Με τη συνολική παραγωγή 6 ως 8 χιλιάδων αντιτύπων, και αυτά τα επιπλέον 1.250, πιστεύουμε ότι θα έχουμε την ιδανική ισορροπία. Σκοπός μας είναι πάντα να θεωρούνται λίγες οι διαθέσιμες [GR Corolla]».
Προς το παρόν η Toyota δεν έχει δημοσιεύσει καμία πληροφορία για τη Circuit Edition, ούτε και έχει γνωστοποιήσει αν θα διατίθεται αποκλειστικά στις ΗΠΑ ή και στις άλλες ηπείρους. Όπου και να διατίθεται, ωστόσο, το σίγουρο είναι πως θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα κανείς να την αποκτήσει.