Αυτή η Toyota GR Supra δείχνει να έχει βγει από το κρεβάτι του Προκρούστη, αλλά έχει κατασκευαστεί από το επίσημο αγωνιστικό τμήμα της Toyota Αμερικής για τους αγώνες Drag Racing.
Το πολύ μακρύ ρύγχος της, σε συνδυασμό με το μικρό πλάτος και τα παχιά φτερά που καλύπτουν τις πλευρές σε όλο το μήκος τους και φυσικά τους παχείς τροχούς, οφείλονται στους κανονισμούς της κατηγορίας Funny Car του αμερικανικού πρωταθλήματος NHRA.
Τα αυτοκόλλητα του παράξενου αυτού αμαξώματος είναι τα μόνα που παραπέμπουν στη GR Supra παραγωγής, αν και ο Paul Doleshal, αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Βόρειας Αμερικής, είπε πως «εργαστήκαμε σκληρά για να αφομοιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χαρακτηριστικά από τη GR Supra παραγωγής σε αυτό το Funny Car».
BUY NOW
Η Supra Funny Car κατασκευάστηκε από την επίσημη αγωνιστική ομάδα της Toyota Αμερικής, δηλαδή από την Toyota Racing Development (TRD) που έχει την έδρα της στη Βόρεια Καρολίνα. Το αγωνιστικό ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει τον προσεχή Φεβρουάριο, στην Πομόνα της Καλιφόρνια, με οδηγούς τους J.R. Todd και Alexis DeJoria.
Η TRD υποστηρίζει ότι με τη Supra Funny Car ο οδηγός έχει περισσότερη ορατότητα, καθώς και βελτιωμένη ασφάλεια με περισσότερο αφρώδες υλικό περιμετρικά του στο κόκπιτ. Βάσει των κανονισμών της κατηγορίας, ο κινητήρας είναι V8 Turbo με χωρητικότητα 8.2 λίτρων και ψεκασμό καυσίμου.
Η Toyota Αμερικής έχει παράδοση 20 ετών στη συμμετοχή στους αγώνες Drag Racing της NHRA στις ΗΠΑ. Σε αυτές τις δύο δεκαετίες έχει κερδίσει 137 νίκες στην κατηγορία Top Fuel και 43 νίκες στην κατηγορία Funny Car - καθώς και 6 και 3 Πρωταθλήματα αντίστοιχα.
Το Supra Funny Car διαδέχεται τις προηγμένες γενιές των αντίστοιχων Camry, Celica και Solara. Το ιαπωνικό sportscar χρησιμοποιείται από την Toyota Αμερικής, επίσης, και στους αγώνες NASCAR Xfinity Series.