Ο πρόεδρος της Toyota Βόρειας Αμερικής, Jack Hollis, υποστηρίζει ότι το δίκτυο φόρτισης είναι ακόμα ελλιπές και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα πολύ ακριβά, ώστε να εξαπλωθεί μαζικά η ηλεκτροκίνηση.
Η σημαντική και συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και οι τεράστιες επενδύσεις των μεγάλων κατασκευαστών δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να στοιχειοθετήσουν ακόμα την επικράτηση των EV στην παγκόσμια αυτοκίνηση. Χρειάζεται πολύς ακόμη δρόμος, και αρκετά χρόνια, για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο - και με αυτή την άποψη συμφωνεί και ο Hollis.
Ο πρόεδρος της Toyota Motor North America είπε ότι ακόμα δεν υπάρχει αρκετή ζήτηση για την ικανοποιητική εξάπλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων - τουλάχιστον όχι στη Βόρεια Αμερική. Όπως υποστήριξε, τα EV είναι ακόμη πολύ ακριβά για τους περισσότερους οδηγούς, και λίγο έχουν την οικονομική ευχέρεια να αποκτήσουν ένα καθημερινό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων.
BUY NOW
Και πέραν αυτού, συνέχισε, οι υποδομές φόρτισης δεν είναι ακόμα αρκετές - παρότι προς αυτή την κατεύθυνση επενδύουν τα τελευταία χρόνια κυβερνήσεις και τοπικές αυτοδιοικήσεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και πολλές επιχειρήσεις στους χώρους στάθμευσης των καταστημάτων τους.
Η σημερινή κυβέρνηση των ΗΠΑ, υπό τον Jo Biden, έχει θέσει στόχο τα τουλάχιστον μισά αυτοκίνητα που πωλούνται από το 2030 να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Όμως, αυτός ο στόχος απέχει μόλις επτά χρόνια από σήμερα - και συνεπώς ο Jack Hollis τον βρίσκει ιδιαίτερα αισιόδοξο.
Τέλος, ο διοικητής της Toyota Αμερικής κάνει μια πολύ σημαντική προειδοποίηση για τις κυβερνήσεις και τις νομοθετικές αρχές: «Όταν αρχίζεις να πιέσεις πιο πολύ από όσο πρέπει τους καταναλωτές να αποκτήσουν πράγματα για τα οποία δεν είναι έτοιμοι, μπορεί να υπάρξουν άλλες συνέπειες», είχε χαρακτηριστικά.