Η Volvo ισχυροποιεί τη δέσμευσή της για την κλιματική δράση, στοχεύοντας να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 75% έως το 2030 και σχεδιάζει τη χρήση αλουμινίου και χάλυβα μηδενικών εκπομπών
Καθώς οι ηγέτες του κόσμου προετοιμάζονται για την κλιματική σύνοδο των Ηνωμένων Εθνών, COP28, στο Ντουμπάι, καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ για τις επιχειρήσεις να εντείνουν ακόμη περισσότερο τις προσπάθειές τους στο πεδίο της κλιματικής δράσης.
Στο πλαίσιο αυτό η Volvo ανακοίνωσε ότι ισχυροποιεί το κλιματικό της σχέδιο – που ήδη είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα στην αυτοκινητοβιομηχανία – με σκοπό να ελαττώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 75% έως το 2030, σε σύγκριση με το έτος αναφοράς, 2018.
BUY NOW
Πρόκειται για μία προσθήκη στη φιλοδοξία της εταιρείας να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040 και να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 40% από το 2018 έως το 2025. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, οι συνολικές εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο ήταν 19% χαμηλότερες σε σχέση με το ορόσημο του 2018.
Η επίτευξη ενός τόσο φιλόδοξου στόχου, για περιορισμό των εκπομπών κατά 75% έως το 2030, απαιτεί να συνεχίσει η Volvo να εργάζεται για την υλοποίηση του υφιστάμενου στόχου της, που προβλέπει να διαθέτει προς πώληση μόνον αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030, μηδενίζοντας έτσι τις εκπομπές στην εξάτμιση για το σύνολο της γκάμας.
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, η Volvo ανακοινώνει ότι είναι μέλος της πρωτοβουλίας First Movers Coalition (FMC) που δημιουργήθηκε από το World Economic Forum, και θέτει την αγοραστική της δύναμη στην υπηρεσία αναδυόμενων καθαρών τεχνολογιών που θα ενισχύσουν τη μετάβαση στο αλουμίνιο σχεδόν μηδενικών εκπομπών.
Επιπλέον, αναλαμβάνει δράση στον κλάδο του χάλυβα, μέσω της συνεργασίας της με τη σουηδική εταιρεία παραγωγής χάλυβα, SSAB. Η Volvo είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που συνέπραξε με τη SSAB, με στόχο να διευρύνει τη δυνατότητα παραγωγής χάλυβα υψηλής ποιότητας σχεδόν μηδενικών εκπομπών για την αυτοκινητοβιομηχανία. Σήμερα, η Volvo έχει εξασφαλίσει πρόσβαση σε πρωτογενή και ανακυκλωμένα χαλύβδινα ελάσματα σχεδόν μηδενικών εκπομπών από τη SSAB, τα οποία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει σε ένα από τα προγράμματα αυτοκινήτων της έως το 2026.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ