Το αυτοκίνητο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες είναι μοναδικό στο είδος του και κατασκευάστηκε ακριβώς τη μέρα που απεβίωσε ο Ferry Porsche, γιος του ιδρυτή της εταιρείας.
Λίγο πριν αλλάξει η χιλιετία, η γερμανική φίρμα αποφάσισε να εγκαταλείψει τους αερόψυκτους κινητήρες, για χάρη των υδρόψυκτων. Αυτό και μόνο ήταν μεγάλο πλήγμα για τους φανατικούς λάτρεις. Λέγεται πως η 911 έχασε το χαρακτηριστικό και συγκλονιστικό, κατά την προσωπική μας άποψη, ήχο. Αν σας δινόταν η ευκαιρία να οδηγήσετε μια 993 και στη συνέχεια μια 996, θα καταλαβαίνατε τι εννοούμε.
Οι πληροφορίες λένε πως το τελευταίο αερόψυκτο μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο ήταν μια Carrera 4S στις 31 Μαρτίου του 1998. Ωστόσο από ότι φαίνεται, με τέσσερις μέρες διαφορά είχε ήδη έτοιμη και μια Turbo. Ήταν παραγγελία από το 1997, ενός συγγραφέα ονόματι Clauss Vandenborg, ο οποίος λόγω του ότι είχε ιδιαίτερες απαιτήσεις για extra εξοπλισμό, καθυστέρησε να το παραλάβει.
BUY NOW
Αναλογιστείτε πως πλήρωσε εκείνη την εποχή 327.617 μάρκα (Δυτικής Γερμανίας) και τα 100.000 από αυτά ήταν στα πρόσθετα αξεσουάρ. Ανάμεσα σε αυτά ήταν η αναβάθμιση του κινητήρα ώστε να φτάσει τους 450 ίππους, όπως η ιπποδύναμη που είχε η Turbo S. Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο εξοπλιζόταν με ρεζερβουάρ 92 λίτρων και φρένα της Brembo.
Το μοντέλο ονομάστηκε Last Waltz και έχει πάνω του και τα ανάλογα διακοσμητικά. Αυτό που μας προκαλεί εντύπωση είναι το γεγονός πως ο Clauss το πούλησε σε λιγότερο από 12 μήνες που το είχε στην κατοχή του. Η 993 πήγε στην Ιαπωνία όπου έκατσε για 16 χρόνια, πριν επιστρέψει εκ νέου στην Ευρώπη το 2015.
Έκτοτε αν και άλλαξε αρκετές φορές χέρια, αναγράφει μόλις 11.029 χιλιόμετρα στο κοντέρ και η κατάστασή της είναι φυσικά άριστη, τόσο μέσα όσο και έξω. Αναμένουμε να μάθουμε πόσο τελικά θα πουληθεί, μια και βγαίνει σύντομα σε δημοπρασία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ