Η πρόοδος της τεχνολογίας στους τέσσερεις τροχούς κινείται τα τελευταία χρόνια με γοργό ρυθμό και στον κόσμο των τεσσάρων τροχών χάρη στην πρόοδο που σημειώνεται στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα φέρουν πλέον καλύτερα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης για τον οδηγό, καλύτερα συστήματα για την άνεσή του ίδιου και όσο βρίσκονται στην καμπίνα αλλά και καλύτερα συστήματα αναφορικά με την προσφερόμενη αντικλεπτική προστασία.
Δυστυχώς για τα αντικλεπτικά συστήματα, ανάλογη πρόοδο σημειώνουν και οι κλέφτες των αυτοκινήτων που έχουν στη διάθεσή του ολοένα και πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά εργαλεία. Εργαλεία τα οποία ακυρώνουν επί της ουσίας της προσπάθειες των κατασκευαστών για υψηλότερα επίπεδα αντικλεπτικής προστασίας και δίνουν γρήγορη πρόσβαση στην καμπίνα ενός μοντέλο.
BUY NOW
Φυσικά οι κατασκευαστές δεν εγκαταλείπουν την προσπάθεια, όπως φαίνεται και από το σύστημα που παρουσίασε η Continental σε συνεργασία με την εταιρεία βιομετρικών εφαρμογών trinamiX, θυγατρική του κολοσσού των χημικών BASF.
Το νέο σύστημα των δύο εταιρειών βασίζεται στην τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, η οποία πλέον θεωρείται πολύ διαδεδομένη αφού εύκολα τη βρίσκει κανείς ακόμη και σε ένα μέσου κόστους smartphone.
Με την ενσωματωμένη κάμερα το σύστημα που βραβεύτηκε στην πρόσφατη έκθεση CES στο Las Vegas των Ηνωμένων Πολιτειών αναγνωρίζει τον χρήστη του αυτοκινήτου, όταν αυτός καθίσει στη θέση του οδηγού και μόνο τότε ξεκλειδώνει πλήρως το αυτοκίνητο και τα συστήματά του.
Το Driver Identification Display, όπως ονομάζεται, είναι το πρώτο ανάλογο αντικλεπτικό σύστημα που μπορεί να τοποθετηθεί στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου και επιτρέπει τη γρήγορη και ασύρματη επικοινωνία μεταξύ οδηγού και οχήματος, αποτρέποντας έτσι την κλοπή του απο πρόσωπα που δεν τα αναγνωρίζει.
Η τεχνολογία που αναπτύσσουν οι δύο εταιρείες με στόχο να βρει γρήγορα το δρόμο της προς την μαζική παραγωγή, μπορεί να αξιοποιηθεί ακόμη και για την ανέπαφη πληρωμή, διοδίων αλλά και υπηρεσιών και εφαρμογών που χρησιμοποιεί ο οδηγός εντός του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, το νέο σύστημα δεν μπορεί να ξεγελαστεί από φωτογραφίες ή από τρισδιάστατες μάσκες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι επίδοξοι κλέφτες αφού η αναγνώριση του προσώπου γίνεται και μέσω των χαρακτηριστικών του δέρματος του νόμιμου χρήστη του αυτοκινήτου και όχι μόνο από το σχήμα του προσώπου του.