Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποκτήσουν κιβώτιο ταχυτήτων;

Νέα Porsche Taycan Sport Turismo 2022

Πριν από μερικές μέρες πραγματοποιήθηκε στο Νέο Δελχί το συνέδριο Electric Mobility Summit 2022. Εκεί, εκπρόσωπος του ZF Group δήλωσε πως τα κιβώτια ταχυτήτων των ηλεκτρικών μοντέλων στο μέλλον, ίσως έχουν τρεις σχέσεις.

Η ZF, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, είναι μια εταιρεία που έχει ασχοληθεί εκτός από κιβώτια ταχυτήτων για τα αυτοκίνητα, με σιδηρόδρομους, με βιομηχανίες, καθώς και με τη ναυτιλία. Από τις πασίγνωστες κατασκευές της στην αυτοκινητοβιομηχανία, είναι το αυτόματο σασμάν οκτώ σχέσεων, που χρησιμοποιούν μοντέλα της BMW, της Audi και κάποια ακόμα.

EV Gearbox
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τεχνικοί της ZF πιστεύουν πως η χρήση ενός κιβωτίου με τρεις σχέσεις θα μπορούσε να εξοπλίζει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η πρώτη θα χρησιμοποιούνταν κατά την εκκίνηση και στους δρόμους με έντονη κλίση, η δεύτερη για την ομαλή οδήγηση και η τρίτη σχέση, θα ήταν ιδανική για τις υψηλότερες ταχύτητες.

Κατά τα λεγόμενά τους, με αυτό τον τρόπο θα ωφεληθεί η αυτονομία. Βασικά, σαν η ιστορία να επαναλαμβάνεται. Πριν χρόνια, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που συνδυάζονταν με αυτόματα κιβώτια είχαν αρχικά τρεις σχέσεις. Κατόπιν, βγήκαν κιβώτια με τέσσερις, πέντε και φτάσαμε να υπάρχουν και με έως 10 σχέσεις.

Porsche Taycan

Δεν αποκλείεται λοιπόν, να συμβεί το ίδιο και στην ηλεκτροκίνηση. Οι δύο σχέσεις, να γίνουν τρεις και μετά να αυξάνονται διαρκώς. Όλα αυτά βέβαια προς όφελος της αυτονομίας. Όσον αφορά την ZF, το πλάνο της για τα επόμενα πέντε χρόνια είναι η επένδυση 14 δισεκατομμυρίων ευρώ, στην τεχνολογία των αυτόνομων οχημάτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ