Το ηλεκτρικό Range Rover Sport έρχεται μέσα στο 2025

Range Rover Sport

Στα τελικά στάδια εξέλιξης βρίσκεται το αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover Sport, που θα αποτελέσει εφαλτήριο ηλεκτρικής «επίθεσης» από τη Jaguar Land Rover.

Συνολικά τέσσερα ηλεκτρικά Range Rover και δύο αντίστοιχα μοντέλα της Jaguar θα λανσαριστούν σε ορίζοντα διετίας, με το Range Rover Sport να κάνει την αρχή. Έχει ήδη εντοπιστεί να κάνει δοκιμές επί ισπανικού εδάφους, σε πρωτότυπη ακόμα μορφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα από τις προφανείς διαφοροποιήσεις σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, που αφορά την «κλειστή» μάσκα και την έλλειψη απολήξεων εξατμίσεων. Όσο για τη θύρα φόρτισης, βρίσκεται πίσω από το συμβατικό καπάκι πλήρωσης καυσίμου, όπως συμβαίνει στο Range Rover Electric.

Η JLR δεν έχει αποκαλύψει τίποτα σχετικά με τον μελλοντικό αντίπαλο της ηλεκτρικής Porsche Cayenne και την Lotus Eletre αλλά αναμένεται να έχει ένα σύστημα τετρακίνησης που θα του επιτρέπει να κάνει όσα και το συμβατικό του αφερφάκι, ακόμα και την ικανότητα να κινείται ακόμα και σε συσσωρευμένα ύδατα μέχρι 850mm.

Επίσης αναμένεται να είναι τουλάχιστον το ίδιο ισχυρό με την έκδοση που φέρει τον V8 βενζινοκινητήρα και στην περίπτωση του νέου Range Rover Sport SV προσφέρει 626 άλογα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα! Όσο για την μπαταρία, αναμένεται να είναι στα 800V και να επιτρέπει ταχεία φόρτιση, ακόμα και άνω των 270 kW – αν και οι λεπτομέρειες της μπαταρίας παραμένουν επισφράγιστο μυστικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τη Jaguar Land Rover, οι ικανότητα κίνησης παντού και οι εντυπωσιακές επιδόσεις, είναι προαπαιτούμενα που μπορούν ακόμα και να δικαιολογήσουν μικρές καθυστερήσεις στα χρονοδιαγράμματα. Άλλωστε μόλις πρόσφατα ο CEO Adrian Mardell παραδέχθηκε πως ενώ το αρχικό πλάνο μιλούσε για έξι μοντέλα με το σήμα της Land Rover μέχρι το 2026, η ρεαλιστική προσδοκία αφορά τελικά έξι μοντέλα από την JLR, με τα δύο εξ αυτών να έχουν το σήμα της Jaguar.

Η τετράδα αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά Range Rover και Range Rover Sport που αμφότερα «πατούν» στην ευέλικτη πλατφόρμα MLA αλλά και δύο μικρότερα SUV που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα EMA και θα αποτελέσουν τους διαδόχους των Evoque και Velar. Όσο για τα δύο επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της Jaguar, θα είναι ένα τετράθυρο GT κι ένα μεγάλο πολυτελές SUV.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ