
Το μοντέλο της βρετανικής μάρκας σηματοδοτεί την ηλεκτρική της επίθεση με οχήματα που θα πατάνε στη νέα πλατφόρμα ΕΜΑ.
Η ηλεκτρική εκδοχή του Velar αναμένεται να λανσαριστεί την Άνοιξη του 2026 και ήδη έχει «συλληφθεί» από το φωτογραφικό φακό, να κάνει δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
Και παρότι δεν θα είναι το πρώτο μοντέλο της Land Rover δίχως κινητήρα εσωτερικής καύσης, μιας και το Range Rover EV έρχεται αργότερα φέτος, θα είναι το πρώτο που θα πατάει σε αυτή τη σημαντική για τη μάρκα πλατφόρμα. Αντίθετα, το Range Rover θα βασίζεται σε μία ηλεκτρική εκδοχή της υπάρχουσας πλατφόρμας MLA που αξιοποιείται από την υπάρχουσα γκάμα.
BUY NOW

Επιστρέφοντας στο Velar, σχεδιαστικά αναμένεται να μην αλλάξει το DNA του. Θα διατηρήσει τη χαρακτηριστική σχεδίαση με τη χαμηλή οροφή, που του εξασφαλίζει πιο σπορ χαρακτήρα από τα συνηθισμένα SUV.
Το τζάμι της θύρας του χώρου αποσκευών είναι μικρό και στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνει να καλύπτεται από ένα πλαστικό πάνελ, γεννώντας απορίες σχετικά με το αν θα υπάρχει γενικά τζάμι εκεί ή αν θα ακολουθηθεί η σχεδιαστική λογική του νέου EV sedan της Jaguar που δεν έχει πίσω τζάμι.

Κι αυτή ίσως να μην είναι η μοναδική αλλαγή στη νέα, ηλεκτρική γενιά του Velar. Μέχρι τώρα, το μοντέλο είχε αποκλειστικά δύο σειρές καθισμάτων αλλά αυτό είναι πιθανό να αλλάξει μιας και στο πρωτότυπο μοντέλο δείχνει να υπάρχει χώρος και για τρίτη σειρά.
Ακόμα η Land Rover δεν έχει μοιραστεί προθέσεις σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού Velar αλλά καθώς θα τεθεί αντιμέτωπο με την ηλεκτρική Porsche Macan, αξίζει να σημειώσουμε πως η δικίνητη εκδοχή του γερμανικού μοντέλου προσφέρει 355 άλογα ενώ η κορυφαία, η Turbo Electric, θα προσφέρει 630!

Μιας και η πρεμιέρα του ηλεκτρικού Velar είναι μόνο 14 μήνες μακριά, σύντομα αναμένουμε περισσότερα από τη Land Rover.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ