Το ηλεκτρικό VW Golf των 22.000 ευρώ θα είναι το νέο αυτοκίνητο του λαού

Volkswagen Golf GTE

Περισσότερες πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την επόμενη αμιγώς ηλεκτρική γενιά του VW Golf, το θέλουν φθηνότερο από την υπάρχουσα.

Το μελλοντικό Volkswagen ID.2 που ετοίμαζε η γερμανική εταιρεία ήταν το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα αποτελούσε την «πύλη εισόδου» στην γκάμα μοντέλων της τα οποία κινούνται αποκλειστικά από μπαταρία, έχοντας παράλληλα την πιο προσιτή τιμή από όλα.

Ο παρελθοντικός χρόνος δεν είναι τυχαίος αφού σύμφωνα και με τις τελευταίες πληροφορίες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, η γερμανική εταιρεία αλλάζει σημαντικά τα σχέδια της για το βασικό και πιο προσιτό μοντέλο της σειράς ID.

To VW ID.2 που παρουσιάστηκε το 2020 ως πρωτότυπο ID. Life, θα δεχτεί σημαντικές αλλαγές και θα μετονονομαστεί σε Golf.
To VW ID.2 που παρουσιάστηκε το 2020 ως πρωτότυπο ID. Life, θα δεχτεί σημαντικές αλλαγές και θα μετονονομαστεί σε Golf.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα οι Γερμανοί επέστρεψαν ξανά στο σχεδιαστήριο με στόχο να αλλάξουν δραστικά τη σχεδίαση του αμιγώς ηλεκτρικού τους μοντέλου. Οι ανεπιβεβαίωτες προς το παρόν πληροφορίες κάνουν λόγο για μεγάλες διαφοροποιήσεις τόσο στην εξωτερική σχεδίαση όσο και στην καμπίνα του αυτοκινήτου ώστε να αποτελέσει τελικά το διάδοχο μοντέλο του Golf, παίρνοντας παράλληλα το θρυλικό για την μικρομεσαία κατηγορία αλλά και για την VW όνομα.

Το επόμενο Golf, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μόνο ως ηλεκτρικό, θα βασίζεται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στην πλατφόρμα MEB-Plus, η οποία αποτελεί εξέλιξη της MEB που χρησιμοποιείται σήμερα από τον γερμανικό όμιλο.

Η πλατφόρμα της Volkswagen αναθεωρείται για να φιλοξενήσει την επόμενη γενιά μπαταριών των Γερμανών, η οποία θα προσφέρει μικρότερους χρόνους φόρτισης καθώς θα μπορεί να φορτιστεί με ταχυφορτιστές έως και 200 kW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος παράλληλα των Γερμανών είναι να κρατήσουν την τιμή του νέου μοντέλου τους κάτω από τα 25.000 ευρώ, με τα 22.500 ευρώ να είναι και η επιθυμητή τιμή εκκίνησης για την γερμανική εταιρεία.

Αναφορικά με το όνομα του μοντέλου, μέσω υψηλόβαθμων στελεχών η Volkswagen έχει ξεκαθαρίσει πως το Golf θα παραμείνει στη γκάμα της καθώς είναι άλλωστε και ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα αυτοκινήτου στην ιστορία των τεσσάρων τροχών.

Για να είναι ωστόσο μέλος της σειράς ID, το επόμενο Golf δεν αποκλείεται να έχει σύνθετο όνομα και να παρουσιαστεί ως ID. Golf, κάτι που η γερμανική εταιρεία έχει κάνει και με το ID. Buzz. Το μέγεθός του θα βρίσκεται μεταξύ των υπάρχοντων Polo και Golf με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για ένα μήκος κοντά στα 4.250 χλστ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα η καμπίνα που αναθεωρείται επίσης θα μπορεί να φιλοξενεί πέντε και όχι τέσσερα άτομα με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για μεγάλες αλλαγές στο ταμπλό και σε επίπεδο εργονομίας.

Αρχικά θα προσφέρεται ως προσθιοκίνητο μοντέλο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα να αναλαμβάνει τους εμπρός τροχούς, ενώ αργότερα θα κάνει την εμφάνισή της και έκδοση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και κίνηση και στον πίσω άξονα. Στην γκάμα θα υπάρχει και έκδοση GTI με την γερμανική εταιρεία να διατηρεί και αυτό το εμβληματικό όνομα, το οποίο αναμένεται να εκτοπίσει το «GTX» που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο ID.4.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ