Περισσότερες πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την επόμενη αμιγώς ηλεκτρική γενιά του VW Golf, το θέλουν φθηνότερο από την υπάρχουσα.
Το μελλοντικό Volkswagen ID.2 που ετοίμαζε η γερμανική εταιρεία ήταν το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα αποτελούσε την «πύλη εισόδου» στην γκάμα μοντέλων της τα οποία κινούνται αποκλειστικά από μπαταρία, έχοντας παράλληλα την πιο προσιτή τιμή από όλα.
Ο παρελθοντικός χρόνος δεν είναι τυχαίος αφού σύμφωνα και με τις τελευταίες πληροφορίες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, η γερμανική εταιρεία αλλάζει σημαντικά τα σχέδια της για το βασικό και πιο προσιτό μοντέλο της σειράς ID.
BUY NOW
Ειδικότερα οι Γερμανοί επέστρεψαν ξανά στο σχεδιαστήριο με στόχο να αλλάξουν δραστικά τη σχεδίαση του αμιγώς ηλεκτρικού τους μοντέλου. Οι ανεπιβεβαίωτες προς το παρόν πληροφορίες κάνουν λόγο για μεγάλες διαφοροποιήσεις τόσο στην εξωτερική σχεδίαση όσο και στην καμπίνα του αυτοκινήτου ώστε να αποτελέσει τελικά το διάδοχο μοντέλο του Golf, παίρνοντας παράλληλα το θρυλικό για την μικρομεσαία κατηγορία αλλά και για την VW όνομα.
Το επόμενο Golf, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μόνο ως ηλεκτρικό, θα βασίζεται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στην πλατφόρμα MEB-Plus, η οποία αποτελεί εξέλιξη της MEB που χρησιμοποιείται σήμερα από τον γερμανικό όμιλο.
Η πλατφόρμα της Volkswagen αναθεωρείται για να φιλοξενήσει την επόμενη γενιά μπαταριών των Γερμανών, η οποία θα προσφέρει μικρότερους χρόνους φόρτισης καθώς θα μπορεί να φορτιστεί με ταχυφορτιστές έως και 200 kW.
Στόχος παράλληλα των Γερμανών είναι να κρατήσουν την τιμή του νέου μοντέλου τους κάτω από τα 25.000 ευρώ, με τα 22.500 ευρώ να είναι και η επιθυμητή τιμή εκκίνησης για την γερμανική εταιρεία.
Αναφορικά με το όνομα του μοντέλου, μέσω υψηλόβαθμων στελεχών η Volkswagen έχει ξεκαθαρίσει πως το Golf θα παραμείνει στη γκάμα της καθώς είναι άλλωστε και ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα αυτοκινήτου στην ιστορία των τεσσάρων τροχών.
Για να είναι ωστόσο μέλος της σειράς ID, το επόμενο Golf δεν αποκλείεται να έχει σύνθετο όνομα και να παρουσιαστεί ως ID. Golf, κάτι που η γερμανική εταιρεία έχει κάνει και με το ID. Buzz. Το μέγεθός του θα βρίσκεται μεταξύ των υπάρχοντων Polo και Golf με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για ένα μήκος κοντά στα 4.250 χλστ.
Παράλληλα η καμπίνα που αναθεωρείται επίσης θα μπορεί να φιλοξενεί πέντε και όχι τέσσερα άτομα με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για μεγάλες αλλαγές στο ταμπλό και σε επίπεδο εργονομίας.
Αρχικά θα προσφέρεται ως προσθιοκίνητο μοντέλο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα να αναλαμβάνει τους εμπρός τροχούς, ενώ αργότερα θα κάνει την εμφάνισή της και έκδοση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και κίνηση και στον πίσω άξονα. Στην γκάμα θα υπάρχει και έκδοση GTI με την γερμανική εταιρεία να διατηρεί και αυτό το εμβληματικό όνομα, το οποίο αναμένεται να εκτοπίσει το «GTX» που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στο ID.4.