Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η Volkswagen ανακοίνωσε πως σκοπεύει να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό Golf GTI. Πρόσφατα το αφεντικό της, είπε πως θα διαθέτει καλύτερο πλαίσιο και ανάρτηση.
Συγκριτικά πάντα με του βενζινοκίνητου μοντέλου. Όπως δήλωσε ο Thomas Schafer, επιθυμία της εταιρείας δεν είναι να φτιάξει απλά ένα γρήγορο αυτοκίνητο, το οποίο θα επικεντρώνεται στις επιδόσεις και μόνο. Αντίθετα, οι κατασκευαστές του θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε το νέο GTI να είναι πραγματικά απολαυστικό στον δρόμο.
BUY NOW
Ένα από τα στοιχεία που θα το χαρακτηρίζει θα είναι το e-sound, ο τεχνητός ήχος του κινητήρα που θα βγαίνει από τα ηχεία. Στο περσινό IAA Mobility στο Μόναχο είχαμε την ευκαιρία να δούμε ένα GTI Concept, όμως το συγκεκριμένο όχημα ήταν ένα μικρότερο EV όχημα, που παρέπεμπε περισσότερο στο Polo.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Golf που θα βασίζεται στο Mk7 δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος της δεκαετίας. Όταν και θα δούμε το Mk9. Το σημερινό Mk8 σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ίσως να εξακολουθεί να διατίθεται μέχρι και το 2035. Η VW δεν αποκλείεται να πουλάει δύο γενιές ταυτόχρονα για αρκετά χρόνια.
Ιστορικά, το πρώτο GTI που υπήρξε ποτέ ήταν το Scirocco, εν έτει 1976. Λίγο αργότερα ακολούθησε το Golf GTI, αν και είχε ήδη αποκαλυφθεί στην έκθεση ΙΑΑ της Φρανκφούρτης το 1975. Όπως και να ‘χει, στόχος των Γερμανών κατασκευαστών είναι να κατορθώσουν να μεταφέρουν το DNA της σπορ εκδοχής του μοντέλου, στην ηλεκτρική του μορφή.
Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει έως το 2030, να έχει στον στόλο της EVs, σε ποσοστό τουλάχιστον 80%. Από την άλλη, οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου, Bentley, Porsche και Audi έχουν κάπως αναθεωρήσει τα σχέδιά τους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ