Ineos Fusilier: Το τετρακίνητο ηλεκτρικό που θα παίρνει ρεύμα από βενζινοκινητήρα

Ineos Fusilier

Το δεύτερο μοντέλο του κλάδου αυτοκινήτων της Ineos είναι το συμπαγές 4x4 Fusilier, πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία του μεγαλύτερου Grenadier, και θα πωλείται ως αμιγώς ηλεκτρικό ή θερμικό.

Το Fusilier, που σημαίνει στα αγγλικά “τυφεκιοφόρος”, υιοθετεί την ίδια αισθητική με το Grenadier, αλλά σε μικρότερο μέγεθος - αισθητική που αναμφίβολα έχει επιρροές από την πρώτη γενιά του Land Rover Defender. Όμως, στο νέο μοντέλο παρατηρούμε και ορισμένες επιρροές από τη Mercedes G-Class.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ineos Automotive του Sir Jim Ratcliffe λέει ότι με το Fusilier θα προσφέρει “παγκοσμίου επιπέδου off-road δυνατότητες χωρίς συμβιβασμούς στην συμπεριφορά στο δρόμο”. Σχετικά με την επιλογή να το διαθέτει σε ηλεκτρική και θερμική έκδοση, ο Βρετανός τόνισε: “Έπρεπε να κινηθούμε στο δρόμο της ουδετερότητας των ρύπων αλλά και μαζί να παράγουμε αυτοκίνητα που ο κόσμος θέλει να οδηγεί.

Τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τέλεια για συγκεκριμένες χρήσεις, όπως για μικρές αποστάσεις καια στικές διαδρομές. Όμως η βιομηχανία και οι κυβερνήσεις πρέπει να έχουν ρεαλιστικές απαιτήσεις για τις άλλες τεχνολογίες που θα διευκολύνουν την απαραίτητη αλλαγή”.

Το νέο βρετανικό SUV είναι πιο μικρό σε μήκος και πιο χαμηλό από το Grenadier, και βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο αλλά πολλά από τα εξαρτήματά του -όπως οι πόρτες- είναι από αλουμίνιο. Προς το παρόν δεν έχουν αποκαλυφθεί τα τεχνικά του χαρακτηριστικά για τους κινητήρες ή τη μπαταρία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι ότι η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του θα προσφέρεται με έναν «μικρό» κινητήρα βενζίνης, ο οποίος δεν θα συνδέεται με τους τροχούς αλλά θα λειτουργεί σε ρόλο γεννήτριας, παράγοντας την απαραίτητη ενέργεια για τη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων.

Στην εκτός δρόμου οδήγηση συμβάλλουν οι ψηλοί προφυλακτήρες, η μεταλλική πλάκα στη βάση του ρύγχους και τα “χωμάτινα” ελαστικά. Ωστόσο, στην ηλεκτρική έκδοση θα συμβάλλει η χαμηλότερη σιλουέτα και η ενεργή (κινούμενη) γρίλια, με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής κι έτσι την αύξηση της αυτονομίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εξέλιξη του Fusilier έγινε με τη συνεργασία της Magna, και θα παράγεται στο εργοστάσιο της τελευταίας στο Graz της Αυστρίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ