ΗΠΑ: Ποια Πολιτεία απαγόρευσε την πώληση diesel φορτηγών;

usa-truck1

Η Καλιφόρνια κινείται προς τη σταδιακή απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών που κινούνται με diesel, περιορίζοντας τη ρύπανση του περιβάλλοντος.

Οι ρυθμιστικές Αρχές της Καλιφόρνια ενέκριναν νέους κανόνες που απαιτούν όλα τα μεσαία και βαρέα οχήματα που θα πωλούνται στην Πολιτεία το 2036 να έχουν μηδενικές εκπομπές.

«Με αυτές τις ενέργειες που θα επιτρέπεται μόνο η πώληση καινούριων βαρέων φορτηγών με μηδενικούς ρύπους αλλά και την αντιμετώπιση της ρύπανσης του περιβάλλοντος στην Πολιτεία μας. Είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη πιο υγιεινών γειτονιών και καθαρότερου αέρα για όλους τους Καλιφορνέζους», δήλωσε ο κυβερνήτης Gavin Newsom.

Η νέα νομοθεσία απαιτεί επίσης τη αλλαγή των υφιστάμενων στόλων σε οχήματα μηδενικών εκπομπών σταδιακά έως το 2042. Οι μεγάλες εταιρείες με στόλους φορτηγών, αλλά και οι κυβερνητικοί στόλοι πρέπει να μεταβούν σε οχήματα μηδενικών εκπομπών έως το 2035, ενώ τα απορριμματοφόρα και τα τοπικά λεωφορεία θα πρέπει να έχουν αντικατασταθεί έως το 2039 και τα τρακτέρ με καμπίνα και ειδικά οχήματα έως το 2042.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το συμβούλιο εκτιμά ότι η μειωμένη ρύπανση από τη νέα νομοθεσία για τα φορτηγά θα έχει ως αποτέλεσμα 26,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε εξοικονόμηση χρημάτων στην υγεία εξαιτίας των λιγότερων κρίσεων άσθματος και επισκέψεις στα επείγοντα τμήματα των νοσοκομείων και εξοικονόμηση 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λειτουργικά έξοδα μεταφοράς φορτηγών.

Ο διευθύνων σύμβουλος των American Trucking Associations Chris Spear επέκρινε την απόφαση να εξαναγκαστούν οι μεταφορείς να αγοράζουν οχήματα μηδενικών εκπομπών.

«Η Καλιφόρνια θέτει μη ρεαλιστικούς στόχους και ανέφικτα χρονοδιαγράμματα που αναμφίβολα θα οδηγήσουν σε υψηλότερες τιμές για τη μεταφορά των αγαθών και των υπηρεσιών που παρέχονται στο κράτος ενώ οι καταναλωτές θα έχουν λιγότερες και ακριβότερες επιλογές», τόνισε ο Spear.

Ο Υπηρεσία για την ποιότητα του αέρα τόνισε ότι οι ιδιοκτήτες στόλων μπορούν να λάβουν εξαιρέσεις με βάση τη διαθέσιμη τεχνολογία για να διασφαλίσουν ότι μπορούν να αντικαταστήσουν τα παλαιότερα ρυπογόνα φορτηγά τους με αυτά που έχουν τους καθαρότερους κινητήρες στη χώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενώ τα φορτηγά αντιπροσωπεύουν μόνο το 6% των οχημάτων στους δρόμους της Καλιφόρνια, αντιπροσωπεύουν πάνω από το 35% των εκπομπών οξειδίων του αζώτου που παράγονται από τις μεταφορές της Πολιτείας και περίπου το 25% των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στο δρόμο.

Ο Paul Cort, διευθυντής της εκστρατείας Right to Zero της Earthjustice, είπε ότι: «Η νέα νομοθεσία για τα φορτηγά θα έχει βαθιά οφέλη για την υγεία και για την οικονομία όχι μόνο εδώ, αλλά σε κάθε άλλη Πολιτεία που υιοθετεί αυτές τις πρακτικές ώστε να αναπνέουμε καθαρότερο αέρα».

Πρόσφατα, η Υπηρεσία για την ποιότητα του αέρα ενέκρινε νέους κανονισμούς που προβλέπουν ότι από το 2030 θα μπορούν να λειτουργούν ως μεταφορικά μέσα μόνο τα φορτηγά με ηλικίες κάτω των 23 ετών ενώ τα καινούρια φορτηγά από το 2036 θα πρέπει να είναι μηδενικών ρύπων..

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Με τον νέο κανονισμό, κινούμαστε προς ένα μέλλον όπου όλες οι μεταφορικές δραστηριότητες στην Πολιτεία θα έχουν μηδενικές εκπομπές», δήλωσε η πρόεδρος του Υπηρεσία ποιότητας του αέρα Liane Randolph.

Επίσης η νέα νομοθεσία προβλέπει ότι όλα τα νέα οχήματα που πωλούνται στην Καλιφόρνια έως το 2035 θα πρέπει να είναι είτε ηλεκτρικά είτε plug-in υβριδικά. Η κυβέρνηση ωστόσο πρέπει να εγκρίνει τη νέα νομοθεσία της Καλιφόρνια για την εφαρμογή των νέων κανονισμών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ