Ήρθε το ισχυρότερο Audi όλων των εποχών

Audi RS e-tron Performance

Η Audi παρουσίασε με κάθε επισημότητα το ανανεωμένο E-Tron GT που μάλιστα στην κορυφαία του έκδοση έρχεται με τον εντυπωσιακό αριθμό των 925 αλόγων!

Το εν λόγω μοντέλο μας συστήθηκε πριν από τρία χρόνια, ήρθε λοιπόν η ώρα του φρεσκαρίσματος ή καλύτερα της αναβάθμισης, η οποία αφορά και τομείς όπως η ταχύτητα φόρτισης αλλά και η αυτονομία! Ας τα δούμε αναλυτικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δίπλα στα Audi S E-Tron GT και RS E-Tron GT, έχουμε πλέον και το κορυφαίο RS E-Tron GT Performance. Και τα τρία έχουν ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων, που ακόμα και στην «βασική έκδοση», δίνει απλόχερα 680 ίππους. Στο επόμενο σκαλοπάτι αυτή ανεβαίνει στους 857 ενώ στην Performance, φτάνουμε στα 925 άλογα – αριθμός που το καθιστά ως το ισχυρότερο Audi όλων των εποχών!

Πάμε στις επιδόσεις, οι οποίες είναι εντυπωσιακές και στις τρεις εκδόσεις. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα στο S E-Tron GT ορίζεται στα 3.4 δευτερόλεπτα, στο RS E-Tron GT στα 2.8 ενώ στο RS E-Tron GT Performance πέφτει στα 2.5! Όσο για την τελική ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντίστοιχες είναι οι ταχύτητες και σε ό,τι αφορά στη φόρτιση. Οι μέγιστες ταχύτητες έχουν ανέβει από τα 270 kW στα 320 kW, πράγμα που εξασφαλίζει φόρτιση από το 10 στο 80% μέσα σε μόλις 18 λεπτά! Και αυτονομία της τάξης των 280 χιλιομέτρων μέσα σε ένα δεκάλεπτο!

Κι αυτά, παρότι το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί πλέον μπαταρία 97 kWh. Κι εκεί η Audi έχει κάνει πολλή δουλειά, αφού παρότι είναι μεγαλύτερη από εκείνη των 84 kWh του απερχόμενου μοντέλου, ζυγίζει 8 κιλά λιγότερα!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η αυτονομία που ανακοινώνει η Audi, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.

Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, με τις σχετικές τιμές να σκαρφαλώνουν από τα 290 kW στα 400 kW.

Μιας και αναφερθήκαμε στην πέδηση, όλη αυτή η ισχύς πρέπει να συνδυάζεται με αποτελεσματικούς τρόπους για να σταματήσουν τα γερμανικά ηλεκτρικά θηρία. Στον προαιρετικό λοιπόν εξοπλισμό, υπάρχει πια η επιλογή και κάρμπον δισκόφρενα με 10πίστονες δαγκάνες εμπρός.

Upgrades έχουμε επίσης στην αερανάρτηση αλλά και στην ενεργή ανάρτηση του προαιρετικού εξοπλισμού, ενώ στα κορυφαία επίπεδα συναντάμε ακόμα και τετραδιεύθυνση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον εσωτερικό κόσμο, ο γενικότερος σχεδιασμός δεν έχει αλλάξει. Έχουμε όμως νέο τιμόνι, ρυθμιζόμενα καθίσματα, νέα υλικά αλλά και γυάλινη πανοραμική οροφή που με το πάτημα ενός κουμπιού, γίνεται αδιαφανής.

Όσο για τις τιμές απόκτησης, στη Γηραιά Ήπειρο ξεκινούν από τα 126.000 ευρώ για το S E-Tron GT, τα 147.500 ευρώ για το RS e-tron GT και τα 160.500 ευρώ για το RS e-tron GT Performance.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ