Η νέα άφιξη της Honda στην Ελλάδα αφορά στο ZR-V, ένα ολοκαίνουργιο SUV με αποκλειστικά υβριδικό σύστημα κίνησης.
Το νέο Honda ZR-V αποτελεί τον συνδετικό κρίκο στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V. Οι διαστάσεις του τοποθετούν το ZR-V στην καρδιά της ευρωπαϊκής γκάμας των SUV προτάσεων της Honda εξασφαλίζοντας εξαιρετική ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο. Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού, οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας στιλάτης και κομψής καμπίνας που ενσωματώνει διακριτικά και ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα, διασφαλίζοντας ότι η καμπίνα είναι ελκυστική όσο και λειτουργική. Αυτό σημαίνει ότι είναι εύχρηστη στην καθημερινότητα με άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικές λειτουργίες, όπως οι πολλαπλές θύρες USB.
Το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda που διαθέτει στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει να επιδείξει σε όλους τους τύπους συγκρούσεων, το ZR-V είναι σε θέση να παρέχει υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
BUY NOW
Με ύψος 1.620 χλστ. χωρίς φορτίο, πλάτος 1.840 χλστ., μήκος 4.568 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ., το ZR-V καταλαμβάνει τη δική του θέση στην γκάμα των SUV οχημάτων της Honda. Όντας κατά 50 χλστ. φαρδύτερο από το HR-V και κατά 59 χλστ. χαμηλότερο από το CR-V, το νέο μοντέλο είναι compact αλλά ευρύχωρο, προσφέροντας μία συναρπαστική ισορροπία ικανοτήτων, ευρυχωρίας και ευελιξίας.
Το ZR-V διατίθεται με ζάντες αλουμινίου 18” στάνταρ σε φινίρισμα Pewter Gray για την έκδοση Elegance και Matt Berlina Black για την Sport, ενώ οι εκδόσεις Advance προσφέρουν φινίρισμα diamond cut και Berlina Black επιδιώκοντας μία πιο premium εμφάνιση.
Τα καθίσματα ενσωματώνουν ένα παχύ απορροφητικό στρώμα με δομή από σύρμα και ρητίνη, που είναι εργονομικά σχεδιασμένο ώστε να συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης του οδηγού και του συνεπιβάτη σε μακρινά ταξίδια. Στο πίσω μέρος, τα καθίσματα έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να παρέχουν μια ξεκούραστη στάση σώματος, όπως αυτή ενός hatchback. Ανάλογα με την έκδοση, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι υφασμάτινες, ημιδερμάτινες ή πλήρως δερμάτινες με λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας και καπιτονέ. Τα αυτοκίνητα της έκδοσης Elegance διαθέτουν κομψές επενδύσεις καθισμάτων από μαύρο ύφασμα Mélange, με σύνθετο ανάγλυφο μοτίβο, που συμπληρώνεται από λεπτομέρειες σε όλο το ταμπλό.
Το ZR-V διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από επιφάνειες και θήκες αποθήκευσης που σχεδιάστηκαν για να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών. Μπροστά, συναντάμε δύο ποτηροθήκες, μια κεντρική επιφάνεια, που παρέχει δυνατότητα ασύρματης φόρτιση κινητού τηλεφώνου από τις εκδόσεις Sport και πάνω, ενώ η ψηλή κεντρική κονσόλα ενσωματώνει αποθηκευτικούς χώρους για τον οδηγό και τον συνοδηγό κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Η ενσωματωμένη επιφάνεια κάτω από την κονσόλα είναι κατάλληλη για την τοποθέτηση κινητών τηλεφώνων, ενώ ο θάλαμος της κεντρικής κονσόλας ενδείκνυται για τη μεταφορά ενός tablet.
Με πίσω διαιρούμενα καθίσματα που αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο, διαχωριστικό χώρου αποσκευών, αναδιπλούμενη εταζέρα και υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο, το πορτμπαγκάζ προσαρμόζεται ανάλογα με τις ποικίλες ανάγκες ενός πολυάσχολου τρόπου ζωής. Πιο συγκεκριμένα, ο χώρος αποσκευών του ZR-V προσφέρει χωρητικότητα 390 λίτρων με τα καθίσματα σε όρθια θέση, δηλαδή 20% περισσότερο από το HR-V. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων προστίθενται επιπλέον 921 λίτρα (1.311 λίτρα συνολικά), ενώ το χαμηλό, φαρδύ κατώφλι και το επίπεδο δάπεδο διευκολύνουν τη φόρτωση βαρέων αντικειμένων.
Το ZR-V, το πιο πρόσφατο μοντέλο που βασίζεται στην αναγνωρισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda, υιοθετεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος δύο ηλεκτροκινητήρων. Όπως στο Civic e:HEV, η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 ίππων και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.
Όμως, παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V είναι επίσης εξαιρετικά αποδοτικό σε πραγματικές συνθήκες, με το e:HEV να πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 130 g/km (WLTP) και κατανάλωση από 5,7 λτ./100 χλμ. (WLTP συνδυασμένος κύκλος).
Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.
Η τιμή εκκίνησης του νέου ιαπωνικού SUV τοποθετείται στα 44.700 εύρω και φτάνει στα 55.800 ευρώ για την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Advance.