Μπορεί το Duster να είναι ένα από τα best sellers της Dacia στα πάτρια ευρωπαϊκά εδάφη, ωστόσο η ισχυρότερη έκδοση του που έχει δημιουργηθεί ποτέ δεν είναι διαθέσιμη στη Γηραιά Ήπειρο.
Μαζί με το Sandero, το Duster έχει καταφέρει να οδηγήσει τη Dacia σε νέα ύψη αναφορικά με τις πωλήσεις της τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη, με το κοινό να εκτιμά δεόντως τα εξαιρετικά value for money χαρακτηριστικά του.
Το best seller SUV της ρουμάνικης εταιρείας είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης τόσο στην Ευρώπη όσο και εκτός αυτής με το Renault Group να έχει διαφορετική στρατηγική αναφορικά με τη θέση του στη εκάστοτε αγορά του κόσμου. Σε μια από αυτές, τη Βραζιλία, το Duster προβάλλει το πιο δυναμικό του «πρόσωπο» και είναι διαθέσιμο στο κοινό με το ισχυρότερο μοτέρ που έχουμε δει μέχρι στιγμής.
BUY NOW
Ειδικότερα, ως πιο αναγνωρίσιμο, στη Βραζιλία το Dacia Duster είναι διαθέσιμο εμπορικά με το σήμα της Renault, σε δύο εκδόσεις αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα του. Στοχεύοντας στο κάτω και πιο προσιτό άκρο της κατηγορίας, η στάνταρ έκδοση προσφέρεται με έναν ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρου ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 159 Nm ροπής.
Από την άλλη, η κορυφαία έκδοση που είναι διαθέσιμη στη βραζιλιάνικη αγορά διαχωρίζει πλήρως τη θέσης της αφού κάτω από το καπό του ισχυρότερου εργοστασιακού Duster που έχει κατασκευαστεί μέχρι στιγμής βρίσκεται ο γνωστός εν σειρά 4κύλινδρος βενζίνης 1.3 TCe. Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης αποδίδει για την περίσταση 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 270 Nm ροπής και συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο CVT XTronic, με την κίνηση να φτάνει στους εμπρός τροχούς. Με αυτό τον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου το δημοφιλές και στη Βραζιλία Duster χρειάζεται 9,2 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα.
Να σημειωθεί ότι στην χώρα μας το best seller SUV των Ρουμάνων είναι διαθέσιμο στην ισχυρότερη έκδοση του με το ίδιο μοτέρ, το οποίο, λόγω και των αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων στην Ευρώπη, αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής στις 5.250-6.000 και 1.700-3.250 σ.α.λ. αντίστοιχα και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των έξι σχέσεων να επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα και την τελική του να φτάνει στα 199 χλμ./ώρα.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ