Η πιο extreme μετατροπή του εμβληματικού 4x4 της Lada είναι made in Greece και ψάχνει νέο ιδιοκτήτη.
Το Niva είναι το μοντέλο σύμβολο της Lada και η ιστορία του ξεκινά πίσω στο 1977. Το θρυλικό μοντέλο έχει κερδίσει όλες αυτές τις δεκαετίες την καρδιά του κοινού, χάρη στις δυνατές εκτός δρόμου δυνατότητές του, την απλότητα της κατασκευής και επισκευής του, και φυσικά την προσιτή τιμή.
Στη χώρα μας κυκλοφορούν κάμποσα Lada Niva, με αρκετά από αυτά να έχουν και βελτιώσεις που αναδεικνύουν ακόμα πιο πολύ τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Υπάρχει όμως και ένα Niva όπου ο Έλληνας ιδιοκτήτης του ακολούθησε μια διαφορετική οδό και με τις κατάλληλες μετατροπές, δημιούργησε το πιο ισχυρότερο του κόσμου.
BUY NOW
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο Niva είναι μοντέλο του 2004 και οι σημαντικότερες από τις μετατροπές που έχουν πραγματοποιηθεί εντοπίζονται κάτω από το καπό του με τον «παραδοσιακό» 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό του 1,7 λίτρου να έχει δεχτεί όλες τις απαραίτητες όπως φαίνεται αλλαγές, για να εκτοξεύσει την απόδοσή του σε δυσθεώρητα ύψη.
Ειδικότερα το ρώσικο μοτέρ έχει υπερκυβιστεί στα 1,85 λίτρα κάτι που μας δείχνει ότι τουλάχιστον οι στάνταρ μπιέλες και τα πιστόνια έχουν αντικατασταθεί με άλλα, τα οποία είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα ισχύος που φέρνει η τουρμπίνα που διαθέτει. Παράλληλα στο εμπρός μέρος της μάσκας του Niva δεσπόζει ένα μεγάλων διαστάσεων intercooler.
Στις αλλαγές έρχεται να προστεθεί και η νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) αγωνιστικών προδιαγραφών, με τον κινητήρα να μπορεί να λειτουργήσει με τρία διαφορετικά καύσιμα. Με το υγραέριο ως καύσιμο η ισχύς του turbo κινητήρα «περιορίζεται» στους 177 ίππους και με τη χρήση 95άρας βενζίνης ανεβαίνει στους 212 ίππους. Σύμφωνα με τον δημιουργό του, η απόδοση των 300 ίππων επιτυγχάνεται με χρήση αγωνιστικής βενζίνης ή μεθανόλης, αναβαθμίζοντας φυσικά τις επιδόσεις του Niva σε πρωτόγνωρο επίπεδο.
Οι μετατροπές συνεχίζονται και σε άλλα μηχανικά μέρη του Niva, με τα στάνταρ να έχουν αντικατασταθεί από υψηλών προδιαγραφών μέρη, όπως είναι για παράδειγμα οι εμπρός 6πίστονες δαγκάνες των νέων και σαφώς μεγαλύτερων δίσκων που προέρχονται από την Porsche. Αλλαγές στην ανάρτηση δεν αναφέρονται, ωστόσο λογικά θα έχουν γίνει και εκεί κάποιες τροποποιήσεις.
Εξωτερικά εκείνο που σίγουρα τραβά την προσοχή είναι οι τεράστιες ζάντες των 22 ιντσών με τα ασφάλτινα ελαστικά που δίνουν μια ασυνήθιστη στάση στο μοντέλο της ρώσικης εταιρείας και αυξάνουν το επίπεδο πρόσφυσης.
Οι αλλαγές συνεχίζονται στο αμάξωμα που έχει βαφτεί εκ νέου και φέρει μεγαλύτερες προεκτάσεις για τους θόλους, μεταλλικά μαρσπιέ αλλά και έξτρα μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός.
Πολλές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό του σπορτίφ πλέον Lada Niva, με τις πιο σημαντικές να αφορούν το σαλόνι με τις κόκκινες δερμάτινες επενδύσεις και τα νέα εμπρός σπορ καθίσματα, αλλά και το έξτρα σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής. Στον εξοπλισμό άνεσης έχουν προστεθεί επίσης ηλεκτρικά παράθυρα και υδραυλικό τιμόνι αλλά και κεντρικό κλείδωμα.
Το πανίσχυρο ελληνικό Lada Niva έχει αναρτηθεί ως αγγελία στην πιο γνωστή ιστοσελίδα της χώρας, με τον Έλληνα ιδιοκτήτη να ζητά το ποσό των 35.000 ευρώ για να το αποχωριστεί. Δείτε την αγγελία του Lada Niva των 300 ίππων εδώ.