Ιστορικός κατασκευαστής επιστρέφει στη ζωή -Πότε ξεκινά η παραγωγή

Ebro ηλεκτρικό pick up 2024

Η επιστροφή στη ζωή της ισπανικής Ebro θεωρείται πλέον δεδομένη, με την εταιρεία να παράγει μάλιστα το πρώτο της μοντέλο στην Ισπανία.

H Ebro ήταν θυγατρική της Motor Iberica και κατασκεύαζε αρχικά επί ισπανικού εδάφους επαγγελματικά μοντέλα και φορτηγά της Ford. Αργότερα με την εξαγορά άλλων ισπανικών εταιρειών (Fadisa, Aisa, Siata και Viasa) ξεκίνησε να κατασκευάζει επαγγελματικά μοντέλα άλλων κατασκευαστών με το δικό της σήμα, όπως ήταν για παράδειγμα διάφορα μοντέλα της Jeep αλλά και το van Romeo, της Alfa Romeo.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαθέτοντας εργοστάσια σε Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Άβιλα και Κόρδοβα, η Ebro παρέμεινε ενεργή και διέθετε επαγγελματικά μοντέλα στην αγορά από την σύστασή της το 1954 έως και το 1987 όταν και εξαγοράστηκε πλήρως από τη Nissan και μετονομάστηκε σε Nissan Motor Iberica. Ήταν τότε που το όνομά της εξαφανίστηκε από την αγορά με τους Ισπανούς να έχουν σκοπό να το αναβιώσουν στα 70ά γενέθλια της εταιρείας.

Η Ebro δείχνει ότι βρίσκεται πιο κοντά στον στόχο της να ξεκινήσει την παραγωγή έπειτα και από την εξασφάλιση ιδιωτικής χρηματοδότησης ύψους 20 εκατ. ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού έχει ήδη απορροφηθεί από την ισπανική εταιρεία ενώ για το υπόλοιπο μέρος της χρηματοδότησης η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι και το τέλος του έτους.

Η ισπανική εταιρεία θα κατασκευάζει το νέο της μοντέλο στο εργοστάσιο που έκλεισε λόγω αναδιάρθρωσης η Nissan το 2020, το οποίο βρίσκεται στη Zona Franca της Βαρκελώνης, ενώ αναμένεται να προχωρήσει στην πρόσληψη προσωπικού που εργαζόταν στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, το οποίο απασχολούσε άλλοτε 3.000 άτομα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο αμιγώς pick up της Ebro δεν θα αποτελεί ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο αφού οι Ισπανοί θα βασιστούν σε μεγάλο βαθμό στο Nissan Navara. Όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες οι άνθρωποι της Ebro θα προχωρήσουν στις απαραίτητες αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα του Navara ώστε να διαφοροποιείται από το συμβατικό μοντέλο που δεν παράγεται πια.

Αλλαγές θα υπάρξουν και στο πλαίσιο τύπου σκάλας με στόχο αυτό να φιλοξενεί μια μεγάλη συστοιχία μπαταριών ενεργειακής χωρητικότητας 100 kWh αλλά και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες έναν για κάθε άξονα.

Η συνολική απόδοση του συστήματος θα φτάνει στους 300 ίππους με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για αυτονομία της τάξης των 440 χιλιομέτρων, με το pick up της Ebro να διατίθεται αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο.

Έπειτα από το ηλεκτρικό pick up, η κανονική παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει στα τέλη του 2024, η Ebro σκοπεύει να φέρει στην αγορά και ένα αμιγώς ηλεκτρικό van, το οποίο με τη σειρά του θα βασίζεται επίσης σε μοντέλο της Nissan, συγκεκριμένα στο e-NV200.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ