Isuzu D-Max: Ντεμπούτο για το φρεσκαρισμένο διαχρονικό Pick-up, έρχεται και το ηλεκτρικό

Izuzu D-Max 2024

Η τρίτη γενιά του Isuzu D-Max αναβαθμίστηκε σημαντικά -σε εμφάνιση και τεχνολογία- για το μοντέλο του 2024, και μόλις έκανε την πρεμιέρα του.

Οι αλλαγές του νέου ιαπωνικού Pick-up περιλαμβάνουν την ανασχεδίαση της εμφάνισής του, φρέσκες τεχνολογίες στο εσωτερικό του, ένα καινούριο οδηγικό προφίλ για σκληρά εδάφη, καθώς και βελτιώσεις στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και με την ευκαιρία της παγκόσμια παρουσίασής του, στην Μπανγκόκ, η Isuzu επιβεβαίωσε τα πλάνα της ότι σκοπεύει σύντομα να ξεκινήσει την παραγωγή -στο εργοστάσιό της στην ασιατική χώρα- και της αμιγώς ηλεκτρικής του έκδοσης, η οποία θα προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά.

Η τρέχουσα τρίτη γενιά του Isuzu D-Max έκανε το ντεμπούτο της το 2019, αλλά η πρόοδος των βασικών της ανταγωνιστών -κυρίως του Toyota Hilux και του Ford Ranger- προέβαλλαν στην ιαπωνική εταιρεία την ανάγκη ανανέωσής του, για να μείνει φρέσκο και επίκαιρο.

Συγκεκριμένα, οι σχεδιαστικές αλλαγές εντοπίζονται στην τρισδιάστατη γρίλια, στα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Bi-Led και στους αεραγωγούς της μάσκας. Και συνεχίζονται στη νέα πόρτα του χώρου φόρτωσης, που διαθέτει ανασχεδιασμένη ενσωματωμένη πτέρυγα και τροποποιημένα γραφικά στα πίσω φώτα στις άκρες της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πιο «περιπετειώδες» ή σκληρό σε εμφάνιση είναι το D-Max V-Cross 4×4, καθώς περιλαμβάνει επιπλέον πλαστικά προστατευτικά γύρω από τη γρίλια, αλουμινένιο skid-plate κάτω από το ρύγχος, πιο μυώδεις θόλους και μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό το ταμπλό δεν δείχνει ιδιαίτερα αλλαγμένο, αλλά διαθέτει νέες τεχνολογίες και νέες επιλογές υλικών. Οι πρώτες περιλαμβάνουν νέα κουμπιά για τον έλεγχο της ψηφιακής οθόνης αφής 9 ιντσών, η οποία συνδυάζεται με την επίσης ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων, διάστασης 7’’. Η Isuzu, επίσης, πρόσθεσε θύρες USB-C για τους εμπρός και πίσω επιβάτες, και keyless εκκίνηση του κινητήρα.

Οι κινητήρες -οι δύο τετρακύλινδροι diesel- παραμένουν αναλλοίωτοι: ο βασικός του 1.9 λίτρου αποδίδει 148 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ ο μεγαλύτερος των 3.0 λίτρων έχει ισχύ 187 hp και ροπή 450 Nm. Οι αγοραστές έχουν την επιλογή μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου, 6 σχέσεων σε κάθε περίπτωση, και κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου προσφέρει ευρύτερες εκτός δρόμου ικανότητες: το traction control λειτουργεί τώρα και με το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό κλειδωμένο, ενώ πλέον διαθέτει και το νέο προφίλ ρυθμίσεων «rough terrain mode» που υποβοηθά ελέγχοντας τις στροφές του κινητήρα και το φρένο του σε πιο απαιτητικές και σκληρές εκτός δρόμου συνθήκες.

Τέλος, στο φρεσκαρισμένο D-Max έχει προστεθεί -μεταξύ άλλων- η νέα κάμερα για τα συστήματα ADAS (υποβοήθησης της οδήγησης) και το Adaptive Cruise Control έχει επεκταθεί και στις εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο D-Max ξεκινά να διατίθεται αυτές τις μέρες στην αγορά της Ταϊλάνδης, όπου η βασική του έκδοση -δικίνητο με μονή καμπίνα- κοστίζει περίπου 14 χιλιάδες ευρώ. Η ακριβότερή του έκδοση, η διπλοκάμπινη τετρακίνητη V-Cross 4×4, φτάνει τις 33 χιλιάσες ευρώ, κατ’ αντιστοιχία. Θα επεκταθεί σύντομα και σε όλες τις άλλες -πάνω από 100- αγορές όπου σταδιοδρομεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ